דף הבית » טופ 100 » מה לעשות במלטה בחורף
מה לעשות במלטה בחורף

מה לעשות במלטה בחורף

בקר בעיר הבירה ולטה

ולטה היא עיר הבירה של מלטה והיא מקום נהדר לבקר בו בחורף. העיר מלאה בהיסטוריה ותרבות, ויש המון דברים לעשות. תוכלו לבקר בכנסיות ובקתדרלות הרבות, לחקור את הרחובות המתפתלים ולבקר בכמה מהמוזיאונים הרבים של העיר. ולטה היא גם ביתם של כמה מהמסעדות הטובות ביותר במלטה, כך שתוכלו לטעום חלק מהמטבח המקומי.

חקור את אדריכלות הבארוק

מלטה היא ביתם של כמה מהארכיטקטורות הבארוקיות המדהימות בעולם. מארמון הגראנדמאסטר ועד לקתדרלת סנט ג'ון, יש שפע של מבנים יפים לחקור. תוכלו גם לבקר בחלק מהארמונות והמבצרים הרבים הפזורים ברחבי האי, כמו פורט סנט אלמו ומבצר רינלה.

צאו לשייט

מלטה מוקפת בים התיכון, כך שזה המקום המושלם לצאת לשייט בסירה. יש שפע של סיורי סירה זמינים שייקחו אתכם ברחבי האי ולכמה מהאיים הסמוכים. אפשר גם לצאת למסע דיג או לקחת מעבורת לגוזו או קומינו.

בקר בחופים

במלטה יש כמה מהחופים הטובים ביותר בים התיכון. גם בחודשי החורף, החופים עדיין יפים ויש המון פעילויות לעשות. אתה יכול ללכת לשחות, לשנורקלינג, או פשוט להירגע על החוף ולספוג את השמש. יש גם כמה מסעדות וברים נהדרים ליד החופים, כך שתוכלו ליהנות מארוחה או ממשקה בזמן שאתם שם.

לחקור את המערות

מלטה היא ביתם של כמה מהמערות המדהימות בעולם. המערה הכחולה היא אחת המערות הפופולריות ביותר לביקור והיא ממוקמת על החוף המזרחי של האי. המערה הכחולה היא תופעת טבע מדהימה והיא מקום נהדר לחקור. יש גם הרבה מערות אחרות לחקור, כמו מערת Ghar Dalam ומערת Ghar Hasan.

בקר בשווקים

מלטה היא ביתם של כמה מהשווקים הטובים ביותר בים התיכון. משוק הדגים מרסקסלוק ועד לשוק ולטה, יש הרבה שווקים שאפשר לחקור. תוכלו למצוא הכל מתוצרת טרייה ועד למלאכת יד ומזכרות. השווקים הם גם מקום מצוין לטעום חלק מהמטבח המקומי ולפגוש כמה מהמקומיים.

צאו לטיול רגלי

מלטה היא ביתם של כמה מסלולי הליכה מדהימים. מצוקי דינגלי ועד מערות גוזו, יש שפע של שבילים לחקור. תוכלו גם לצאת לסיור מודרך באי ולחקור כמה מהפנינים הנסתרות. טיולים רגליים הם דרך מצוינת לחקור את האי ולהתאמן בו זמנית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן