דף הבית » כללי » מה לעשות במהלך ההריון
מה לעשות במהלך ההריון

מה לעשות במהלך ההריון

קבל בדיקות סדירות

חשוב להקפיד על בדיקות קבועות במהלך ההריון. הרופא שלך יוכל לפקח על בריאותך ועל בריאות תינוקך. הם גם יוכלו לענות על כל שאלה או דאגה שיש לך. הקפד לקיים את כל הפגישות שלך ולמלא אחר כל עצה שהרופא שלך נותן לך.

נושאים קשורים:

 

אכלו תזונה מאוזנת

אכילת תזונה מאוזנת חשובה במהלך ההריון. הקפידו לקבל הרבה פירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים. הימנע ממזון מעובד, חטיפים ממותקים ואלכוהול. אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להבטיח שאתה והתינוק שלך מקבלים את כל אבות המזון הדרושים לך.

הישאר פעיל

פעילות גופנית במהלך ההריון יכולה לעזור לשמור על בריאותך וכושרך. שוחח עם הרופא שלך על אילו סוגי פעילויות בטוחים לך לעשות. פעילויות בעלות השפעה נמוכה כמו הליכה, שחייה ויוגה הן בדרך כלל בטוחות לנשים בהריון. פעילות גופנית יכולה גם לעזור להפחית מתח ולשפר את מצב הרוח שלך.

לנוח הרבה

מנוחה מספקת חשובה במהלך ההריון. הקפידו לישון לפחות 8 שעות בכל לילה. ייתכן שתרצה גם לנמנם במהלך היום אם אתה מרגיש עייף. מנוחה מספקת יכולה לעזור לך לשמור על תחושת אנרגיה ובריאה.

קח זמן לעצמך

חשוב להקדיש זמן לעצמך במהלך ההריון. קח הפסקה משגרת היומיום שלך ועשה משהו שאתה נהנה ממנו. לבלות זמן עם חברים ובני משפחה, או לעשות משהו שמרגיע אותך. הקדשת זמן לעצמך יכולה לעזור להפחית מתח ולשפר את מצב הרוח שלך.

שוחח עם השותף שלך

תקשורת היא המפתח במהלך ההריון. שוחח עם בן הזוג שלך על כל דאגה או דאגה שיש לך. הקפד לעדכן אותם לגבי כל שינוי בבריאות שלך או כל החלטה שאתה מקבל. שיחה עם בן הזוג יכולה לעזור לחזק את מערכת היחסים שלך ולהפוך את חווית ההריון למהנה יותר.

הריון הוא זמן מיוחד עבור כל אישה. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול להפיק את המרב. למידע נוסף, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן