דף הבית » לא להאמין » מה לעשות בלונדון בנובמבר

מה לעשות בלונדון בנובמבר

מה לעשות בלונדון בנובמבר

מה לעשות בלונדון בנובמבר

נובמבר הוא זמן מצוין לבקר בלונדון. מזג האוויר נוח והעיר שוקקת פעילות. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, יש משהו לכל אחד בלונדון בתקופה זו של השנה. הנה כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בלונדון במהלך נובמבר.

בקר בשווקי חג המולד

שוקי חג המולד של לונדון הם אתר חובה בנובמבר. מהשווקים המסורתיים בסגנון גרמני בהייד פארק ועד לדוכנים החגיגיים בקובנט גארדן, יש משהו לכולם. תוכלו למצוא מתנות ייחודיות, קישוטים חגיגיים ואוכל ושתייה טעימים.

צא לסיור בעיר

נובמבר הוא זמן מצוין לצאת לסיור בלונדון. תוכלו לחקור את ציוני הדרך האייקוניים של העיר, כמו ביג בן ומגדל לונדון, או לטייל בנחת בפארקים ובגנים של העיר. יש שפע של סיורים מודרכים זמינים, או שאתה יכול לחקור את העיר בעצמך.

לך לקניות

לונדון היא גן עדן לקונים. מהשווקים ההומים של קמדן ועד לבוטיקים היוקרתיים של מייפייר, יש משהו לכולם. ניתן למצוא מתנות ייחודיות, בגדי מעצבים ופריטי וינטג'. ואל תשכחו לבדוק את חנויות הכלבו המפורסמות של העיר, כמו הרודס וסלפרידג'ס.

תהנה מהצגה

לונדון היא ביתם של כמה מהתיאטראות הטובים בעולם, אז למה שלא תציגו מופע בזמן שאתם בעיר? ממחזות זמר ועד הצגות, יש משהו לכל אחד. אפשר גם לצלם סרט באחד מבתי הקולנוע הרבים של העיר.

חקור את המוזיאונים

לונדון היא ביתם של כמה מהמוזיאונים הטובים בעולם. מהמוזיאון הבריטי ועד לטייט מודרן, יש משהו לכולם. אתה יכול לחקור את ההיסטוריה, האמנות והתרבות של העיר, או לצאת לסיור בנקודות הציון האייקוניות של העיר.

השוואה מהירה

פעילות עֲלוּת זְמַן
בקר בשווקי חג המולד חינם 1-2 שעות
צא לסיור בעיר משתנה 2-4 שעות
לך לקניות משתנה 2-4 שעות
תהנה מהצגה משתנה 2-3 שעות
חקור את המוזיאונים משתנה 2-4 שעות

לונדון היא מקום נהדר לבקר בו בנובמבר. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, יש משהו לכל אחד בלונדון בתקופה זו של השנה. משווקי חג המולד ועד לציוני הדרך האייקוניים של העיר, יש הרבה מה לראות ולעשות. אז למה לא לתכנן טיול ללונדון בנובמבר הקרוב? אתה לא תתאכזב!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן