דף הבית » טופ 100 » מה לעשות בירושלים בשישי בערב?
מה לעשות בירושלים בשישי בערב?

מה לעשות בירושלים בשישי בערב?

בקר בעיר העתיקה

העיר העתיקה בירושלים היא אתר חובה לכל מבקר בעיר. עיר עתיקה זו מוקפת חומה היא ביתם של כמה מהאתרים הדתיים החשובים בעולם, כולל הכותל המערבי, כיפת הסלע וכנסיית הקבר. ביקור בעיר העתיקה ביום שישי בערב הוא דרך מצוינת לחוות את ההיסטוריה והתרבות העשירה של העיר.

סיירו בשוק מחנה יהודה

שוק מחנה יהודה הוא אחד המקומות התוססים והתוססים בירושלים. השוק ההומה הזה פתוח כל יום, אבל הוא באמת מתעורר לחיים בימי שישי בערב. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של תוצרת טרייה, תבלינים ומוצרים אחרים, כמו גם שפע של מסעדות ובתי קפה. זה המקום המושלם לחקור, לעשות קניות ולצפות באנשים.

תיהנו מלילה בתיאטרון

ירושלים היא ביתם של סצנת תיאטרון תוססת, ויש המון הצגות לבחירה ביום שישי בערב. ממחזות קלאסיים ועד מחזות זמר מודרניים, בטוח תמצא משהו שמושך אותך. העיר גם מארחת מספר פסטיבלי תיאטרון בינלאומיים במהלך השנה, אז שימו לב גם לאלו.

ללכת לקונצרט

ירושלים ידועה בסצנת המוזיקה התוססת שלה, ויש שפע של קונצרטים לבחירה ביום שישי בערב. ממוזיקה עממית מסורתית ועד רוק מודרני, יש משהו לכל אחד. בדוק את המקומות המקומיים כמו הצוללת הצהובה או מועדון בארבי עבור הטוב ביותר במוזיקה חיה.

צא לסיור לילי

אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את ירושלים היא לערוך סיור לילי. סיורים אלה הם דרך מצוינת לחקור את המראות והצלילים של העיר לאחר רדת החשיכה. סיורים רבים מציעים פרספקטיבה ייחודית על העיר, ולוקחים אותך אל פנינים נסתרות ומחוץ לשביל.

ביקור בכותל

הכותל המערבי, המכונה גם כותל הבכי, הוא אחד מאתרי הדת החשובים בירושלים. זהו האתר הקדוש ביותר ליהדות ומקום עלייה לרגל עבור יהודים רבים. ביקור בכותל המערבי בערב שישי הוא דרך מצוינת לחוות את ההיסטוריה הדתית והתרבותית של העיר.

צאו לטייל בעיר

טיול ברחובות ירושלים בערב שישי הוא דרך מצוינת לחוות את האווירה הייחודית של העיר. משווקים שוקקים ועד סמטאות שקטות, יש משהו לכל אחד. הקפד להקדיש זמן לחקור גם את המונומנטים הרבים ואת ציוני הדרך של העיר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן