דף הבית » רק אצלנו » מה לעשות בים המלח

מה לעשות בים המלח

מה לעשות בים המלח

מהו ים המלח?

ים המלח הוא אגם מלח השוכן בבקעת הירדן, גובל בירדן במזרח ובישראל ובגדה המערבית במערב. זוהי הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ, בגובה של יותר מ-400 מטר (1,312 רגל) מתחת לפני הים. ים המלח הוא גם אחד מגופי המים המלוחים בעולם, עם מליחות של 33.7%.

מה לעשות בים המלח

ים המלח הוא מקום נהדר לבקר בו לחוויה ייחודית. הנה כמה מהפעילויות הטובות ביותר לעשות בזמן שאתה שם:

לשחות בים המלח

ים המלח ידוע בסגולות המרפא שלו, ושחייה בו היא דרך מצוינת לחוות אותם. תכולת המלח הגבוהה של המים מקלה על הציפה, ונאמר שהמינרלים במים מועילים לעור.

בקר בספא ים המלח

ים המלח הוא ביתם של מכוני ספא רבים המציעים טיפולים כמו אמבטיות בוץ, עיסויים וטיפולים אחרים. אומרים כי טיפולים אלו מועילים לעור ויכולים לעזור להרגיע ולהצעיר את הגוף.

חקור את הטבע

ים המלח הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל ציפורים, דגים וזוחלים. סיור באזור הוא דרך מצוינת לצפות בחיות הבר הייחודיות ולהתבונן בנופים המדהימים של הנוף שמסביב.

בקר באתרים העתיקים

ים המלח הוא ביתם של אתרים עתיקים רבים, ביניהם חורבות העיר העתיקה יריחו. ביקור באתרים אלו הוא דרך מצוינת ללמוד על ההיסטוריה של האזור ולקבל הצצה אל העבר.

סיכום

ים המלח הוא מקום ייחודי ויפה לבקר בו. בין אם אתם מחפשים להירגע ולהתחדש עם טיפול ספא, לחקור את חיות הבר הייחודיות או להתרשם מהאתרים העתיקים, יש משהו לכולם בים המלח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן