דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות ביום השני של טיול לפולין

מה לעשות ביום השני של טיול לפולין

מה לעשות ביום השני של טיול לפולין

בקר בטירת ואוול

טירת ואוול היא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בפולין. הממוקמת בעיר קרקוב, הטירה היא אתר חובה לכל מטייל. נבנה במאה ה-14, הטירה היא דוגמה מדהימה של אדריכלות גותית. בתוך הטירה, אתה יכול לחקור את החדרים המלכותיים, הקתדרלה ומאורת הדרקון. הטירה מכילה גם את אוצר הכתר והנשקייה, המלאים בחפצים יקרי ערך מההיסטוריה של פולין.

צא לסיור בעיר העתיקה

העיר העתיקה של קרקוב היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו וחובה לראות עבור כל מטייל. העיר העתיקה מלאה ברחובות מרוצפים, מבנים היסטוריים וכנסיות יפות. צא לסיור בעיר העתיקה ולחקור את האטרקציות הרבות, כולל אולם הבד, כנסיית סנט מרי ומגדל העירייה.

בקר במכרה המלח וייליצ'קה

מכרה המלח וייליצ'קה הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בפולין. ממוקם בעיירה וייליצ'קה, המכרה הוא רשת של מנהרות וחדרים שנחצבו ממלח. המכרה מלא בפסלים, קפלות ואפילו אגם מלח. המבקרים יכולים לערוך סיור במכרה ולחקור את החדרים והמנהרות הרבים.

חקור את האנדרטה והמוזיאון של אושוויץ-בירקנאו

האנדרטה והמוזיאון של אושוויץ-בירקנאו הם אתר חובה לכל מטייל בפולין. ממוקם בעיירה Oswiecim, המוזיאון הוא אנדרטה לזכר קורבנות השואה. המבקרים יכולים לערוך סיור במוזיאון ולחקור את התערוכות הרבות, כולל תאי הגזים והמשרפות. המוזיאון מכיל גם ספרייה וארכיונים, המלאים במסמכים וחפצים מהשואה.

בקר בקפלת מכרה המלח וייליצ'קה

קפלת מכרה המלח וייליצ'קה היא אחת האטרקציות הייחודיות ביותר בפולין. הקפלה ממוקמת במכרה המלח וייליצ'קה, והיא דוגמה מדהימה לאמנות ואדריכלות. הקפלה מלאה בפסלים, ציורי קיר וגילופים שכולם נחצבו במלח. המבקרים יכולים לערוך סיור בקפלה ולחקור את יצירות האמנות הרבות.

צא לטיול יום לזקופנה

זקופאנה היא עיירת נופש הררית פופולרית הממוקמת בהרי הטטרה. העיירה מלאה בנופים מדהימים, אתרי סקי ומסלולי הליכה. צא לטיול יום לזקופנה ולחקור את האטרקציות הרבות, כולל גבעת גובלובקה, רחוב קרופוקי והפארק הלאומי טטרה. אפשר גם לעלות ברכבל לראש ההר וליהנות מהנופים המדהימים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן