דף הבית » טופ 10 » מה לעשות בחנוכה?
מה לעשות בחנוכה?

מה לעשות בחנוכה?

מדליקים את המנורה

אחת המסורות החשובות ביותר של חנוכה היא הדלקת החנוכייה. החנוכייה היא מנורת תשעה קנים המוארת בכל ליל החג. החנוכיה דולקת בנרות מיוחדים, הנקראים חנוכה, הדולקים משמאל לימין. החנוכייה מוארת בתפילה מיוחדת ומהווה תזכורת לנס חנוכה.

שחקו את דריידל

דריידל הוא משחק חנוכה מסורתי המשוחק עם סביבון בעל ארבע צדדים. בכל צד של הסביבון יש אות של האלפבית העברי המייצגת "נס גדול קרה שם". שחקנים מסובבים בתורו את הסביבון ואוספים או מפסידים מטבעות או ממתקים תלוי באיזו אות פונה כלפי מעלה כשהסביבון מפסיק להסתובב. דריידל הוא משחק מהנה שאנשים מכל הגילאים יכולים ליהנות ממנו.

תעשה לאטקס

לטקס הם סוג של פנקייק תפוחי אדמה שאוכלים באופן מסורתי במהלך חג החנוכה. לטקס קל להכנה וניתן להגישו עם מגוון תוספות כמו רסק תפוחים, שמנת חמוצה או ריבה. הכנת latkes היא דרך מצוינת לערב את כל המשפחה בחג.

תן מתנות

מתן מתנות הוא מסורת פופולרית נוספת בחנוכה. מתנות יכולות לנוע מפריטים קטנים כמו ספרים או משחקים ועד לפריטים גדולים יותר כמו אופניים או אלקטרוניקה. הענקת מתנות היא דרך מצוינת להראות את האהבה וההערכה שלך למשפחה ולחברים שלך.

לצפות בסרטים

צפייה בסרטים היא עוד דרך מצוינת לחגוג את חנוכה. ישנם סרטים רבים שעוסקים במיוחד בחנוכה או מציגים את חנוכה בדרך כלשהי. צפייה בסרטים היא דרך מצוינת ללמוד עוד על החג ולהיכנס לרוח העונה.

פעילות תיאור
מדליקים את המנורה הדלקת החנוכייה היא מסורת חשובה של חנוכה
שחקו את דריידל דריידל הוא משחק חנוכה מסורתי המשוחק עם סביבון בעל ארבע צדדים.
תעשה לאטקס לטקס הם סוג של פנקייק תפוחי אדמה שאוכלים באופן מסורתי במהלך חג החנוכה.
תן מתנות מתן מתנות הוא מסורת פופולרית נוספת בחנוכה.
לצפות בסרטים צפייה בסרטים היא עוד דרך מצוינת לחגוג את חנוכה.

אלו הן רק חלק מהפעילויות הרבות שניתן ליהנות בהן במהלך חג החנוכה. לרעיונות נוספים, אתה יכול לבדוק את החיפוש הזה ביוטיוב לחג החנוכה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן