דף הבית » לא להאמין » מה לעשות בהריון? | ייעוץ בריאותי
מה לעשות בהריון? | ייעוץ בריאותי

מה לעשות בהריון? | ייעוץ בריאותי

ראה רופא

כאשר אתה מגלה שאתה בהריון, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לקבוע תור לרופא שלך. זה חשוב במיוחד אם יש לך בעיות בריאותיות כלשהן או אם לא עברת בדיקה מזה זמן מה. הרופא שלך יוכל לייעץ לך מה לעשות כדי להישאר בריא במהלך ההריון. הם יכולים גם לענות על כל שאלה שיש לך לגבי ההריון.

לאכול בריא

אכילת תזונה בריאה חשובה כאשר את בהריון. אכילת תזונה מאוזנת הכוללת פירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים תעזור לך לקבל את אבות המזון שאתה צריך. כדאי גם להימנע ממזונות עשירים בסוכר, שומן ומלח. חשוב גם לשתות הרבה מים כדי לשמור על לחות.

קח ויטמין טרום לידתי

הרופא שלך עשוי להמליץ לך לקחת ויטמין טרום לידתי. ויטמינים אלה נוצרו במיוחד כדי לספק את החומרים המזינים הדרושים לך במהלך ההריון. הם יכולים לעזור להבטיח שאתה והתינוק שלך מקבלים את הויטמינים והמינרלים הדרושים לך להריון בריא.

קבל פעילות גופנית סדירה

פעילות גופנית סדירה חשובה לבריאותך במהלך ההריון. פעילות גופנית יכולה לעזור לך להישאר בריא, לשמור על רמות האנרגיה שלך, ואפילו לעזור לך להתכונן ללידה. עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שמתחילים כל שגרת אימונים חדשה. הם יכולים לעזור לך למצוא תוכנית אימונים בטוחה לך ולתינוק שלך.

לנוח הרבה

מנוחה מספקת חיונית במהלך ההריון. חשוב לישון לפחות 7-8 שעות בכל לילה. ייתכן שתרצה גם לקחת תנומות קצרות במהלך היום. הקפד להימנע מפעילויות שעלולות להיות מסוכנות כשאתה בהריון, כגון ספורט מגע או פעילויות הכרוכות בקפיצות רבות.

הישאר ללא מתח

ללחץ יכול להיות השפעה שלילית על ההריון שלך. חשוב למצוא דרכים להירגע ולנהל את הלחץ שלך. אולי כדאי לנסות תרגילי יוגה, מדיטציה או נשימה עמוקה. אתה יכול גם לדבר עם הרופא שלך אם אתה מתקשה לנהל את הלחץ שלך.

הריון יכול להיות תקופה מרגשת, אבל היא גם יכולה להיות מלאה בשאלות. על ידי ביצוע הטיפים הללו, תוכלי להישאר בריאה במהלך ההריון ולהבטיח לך ולתינוקך תשעה חודשים בריאים ומאושרים. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן