דף הבית » לא להאמין » מה לעשות בהאנוי

מה לעשות בהאנוי

מה לעשות בהאנוי

חקור את המקדשים העתיקים של האנוי

האנוי, בירת וייטנאם, היא עיר משופעת בהיסטוריה ותרבות. אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את העיר היא לבקר במקדשים העתיקים שלה. המפורסם שבהם הוא מקדש הספרות, שנבנה בשנת 1070 ומוקדש לקונפוציוס. המקדש הוא דוגמה יפה לארכיטקטורה וייטנאמית מסורתית ומהווה אטרקציה תיירותית פופולרית. מקדשים נוספים שכדאי לבקר בהם כוללים את מקדש Ngoc Son, שנמצא על אי באמצע אגם Hoan Kiem, ופגודת טראן קווק, שהיא הפגודה העתיקה ביותר בהאנוי.

לטעום את המטבח המקומי

האנוי ידועה במטבח הטעים שלה, ויש שפע של מסעדות ודוכני אוכל רחוב לבחירה. המנות הפופולריות כוללות פו, מרק אטריות עשוי מבשר בקר או עוף, ובאן מי, כריך עשוי ירקות כבושים ובשר חזיר. לקינוח, נסו את המרק המתוק המסורתי, che, שעשוי מחלב קוקוס, טפיוקה ופירות.

בקר ברובע העתיק

הרובע העתיק הוא החלק העתיק ביותר של האנוי והוא מקום נהדר לחקור בו. כאן תמצאו רחובות צרים שלאורכם חנויות המוכרות סחורות וייטנאמיות מסורתיות, כמו משי, כלי לכה וקרמיקה. יש גם שפע של בתי קפה ומסעדות, כמו גם דוכני אוכל רחוב שבהם תוכלו לטעום את המטבח המקומי.

צאו לשייט על הנהר האדום

הנהר האדום הוא נהר מרכזי בצפון וייטנאם, והפלגה לאורכו היא דרך מצוינת לחקור את העיר. תוכלו לראות את הגשרים הרבים של העיר, כמו גם את האזור הכפרי השופע המקיף אותה. השייט נמשך בדרך כלל כמה שעות וכולל עצירה בכפר מקומי, בו תוכלו ללמוד על התרבות המקומית ולטעום חלק מהמטבח המקומי.

בקר במאוזוליאום הו צ'י מין

מאוזוליאום הו צ'י מין הוא ביקור חובה לכל מי שמבקר בהאנוי. זהו מקום המנוחה האחרון של המנהיג לשעבר של וייטנאם, הו צ'י מין, ומהווה אטרקציה תיירותית פופולרית. המאוזוליאום פתוח לציבור, והמבקרים יכולים לחלוק כבוד למנהיג לשעבר.

חקור את השווקים המקומיים

האנוי היא ביתם של שווקים שוקקים רבים, שבהם תוכלו למצוא כל דבר, החל מאמנות וייטנאמית מסורתית ועד מוצרי אלקטרוניקה מודרניים. המפורסם שבהם הוא שוק דונג שואן, שהוא השוק הגדול ביותר בעיר. כאן תמצאו מגוון רחב של סחורות, מלבוש ועד אוכל, וזהו מקום מצוין לאסוף מזכרות.

בקר בפגודת הבשמים

פגודת הבושם היא קומפלקס של מקדשים בודהיסטים הממוקמים בהרי הואונג טיך, כשעה מחוץ להאנוי. הפגודה היא אתר עלייה לרגל פופולרי עבור בודהיסטים, והמבקרים יכולים לשוט בסירה לאורך נהר היין כדי להגיע לשם. כשתגיעו לשם, תוכלו לחקור את המקדשים והמערות הרבות, כמו גם להתרשם מהנופים המדהימים של האזור הכפרי שמסביב. האנוי היא עיר מלאה בהיסטוריה ותרבות, ויש המון דברים לעשות ולראות. מחקור את המקדשים העתיקים ועד לטעום את המטבח המקומי, יש משהו לכולם בעיר התוססת הזו. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן