דף הבית » מידע מקצועי » מה לעשות בדובאי?
מה לעשות בדובאי?

מה לעשות בדובאי?

בקר בבורג' ח'ליפה

הבורג' ח'ליפה הוא הבניין הגבוה בעולם והוא ממוקם בדובאי. הוא עומד על 829.8 מטר ויש לו 163 קומות. מרפסת התצפית בקומה ה-124 מציעה נופים מדהימים של העיר והמדבר שמסביב. זהו אתר חובה לכל מי שמבקר בדובאי.

חקור את קניון דובאי

קניון דובאי הוא אחד ממרכזי הקניות הגדולים בעולם. יש בו למעלה מ-1200 חנויות, כולל מותגי יוקרה כמו גוצ'י ופראדה. יש גם שפע של מסעדות, בתי קפה ואפשרויות בילוי. הקניון מכיל גם פארק שעשועים מקורה, אקווריום ובית קולנוע.

בקר בפאלם ג'ומיירה

פאלם ג'ומיירה הוא ארכיפלג מלאכותי בדובאי. הוא ביתם של כמה מהמלונות ואתרי הנופש המפוארים ביותר בעולם. יש גם שפע של מסעדות, בתי קפה וחנויות. המבקרים יכולים גם לצאת לסיור בסירה ברחבי האי כדי להתפעל מהנופים.

צאו לסקי בסקי דובאי

סקי דובאי הוא אתר הסקי המקורה הראשון במזרח התיכון. הוא ממוקם בקניון האמירויות ומציע פעילויות סקי וסנובורד. המבקרים יכולים ליהנות גם מפארק שלג, מסלול ריפוד ובית קפה.

צא לספארי במדבר

ספארי במדבר היא אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בדובאי. המבקרים יכולים לחקור את המדבר על רכב 4X4 וליהנות מפעילויות כמו גלישת חול וטיולי גמלים. יש גם שפע של מסעדות ובתי קפה במדבר, מה שהופך אותו למקום נהדר לבלות בו את היום.

בקר באקווריום דובאי

האקווריום של דובאי ממוקם בקניון דובאי והוא ביתם של למעלה מ-33,000 חיות מים. המבקרים יכולים לחקור את האקווריום מהמנהרה התת-ימית או לשייט בסירה עם קרקעית זכוכית. ישנה גם חווית מציאות מדומה המאפשרת למבקרים לחקור את מעמקי האוקיינוס.

טבלת האטרקציות בדובאי

מְשִׁיכָה מקום
בורג' חליפה מרכז העיר דובאי
קניון דובאי מרכז העיר דובאי
דקל ג'ומיירה דקל ג'ומיירה
סקי דובאי קניון האמירויות
ספארי במדבר מדבר דובאי
אקווריום דובאי קניון דובאי

דובאי היא עיר מלאה באטרקציות, החל מפלאים ארכיטקטוניים ועד לחופים חוליים. יש משהו לכולם בדובאי, ממחפשי הרפתקאות ועד למטיילים יוקרתיים. בין אם אתם מחפשים חופשת חוף מרגיעה או הרפתקה עמוסת אקשן, בדובאי יש הכל. אז למה אתה מחכה? ארזו את המזוודות וחקרו את פלאי דובאי!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן