דף הבית » הכי נצפים » מה לעשות בגשם?

מה לעשות בגשם?

מה לעשות בגשם?

פעילויות פנימיות

ימים גשומים יכולים להיות מבאס, אבל הם לא חייבים להיות. עם קצת יצירתיות, אתה יכול למצוא הרבה דרכים להישאר מבדר ופרודוקטיבי כאשר מזג האוויר בחוץ רטוב ופראי. הנה כמה רעיונות מה לעשות כשיורד גשם.

להתעדכן בסרטים ובטלוויזיה

ימים גשומים הם הזמן המושלם להתעדכן בכל הסרטים ותוכניות הטלוויזיה שהתכוונתם לצפות בהם. בין אם אתה אוהב סרטים קלאסיים, סדרות בולמוסיות או מהדורות האחרונות, יש משהו לכל אחד. ואם אין לכם שירות סטרימינג, תמיד תוכלו לשכור או לקנות סרטים ותוכניות מחנויות מקוונות.

לשחק משחקי לוח

משחקי לוח הם דרך מצוינת להעביר את הזמן ביום גשום. בין אם אתה משחק עם חברים או משפחה, הם יכולים לספק שעות של בידור. ממשחקים קלאסיים כמו מונופול ו-Clue ועד למועדפים מודרניים כמו Catan ו-Ticket to Ride, יש משהו לכולם.

פעילויות חוץ

זה שיורד גשם לא אומר שאתה צריך להישאר בפנים. יש הרבה פעילויות חוצות שאתה יכול לעשות בגשם. הנה כמה רעיונות איך להפיק את המרב מיום גשום.

לצאת להליכה

ימים גשומים הם הזמן המושלם לצאת לטיול. לבשו את מעיל הגשם והמגפיים וחקרו את השכונה שלכם או פארק סמוך. אתה יכול אפילו להביא מטריה כדי לשמור אותך יבש. רק הקפד להישאר בטוח ולהיזהר ממשטחים חלקלקים.

לך לקפוץ בשלוליות

קפיצה בשלוליות היא דרך נהדרת ליהנות בגשם. נעל את מגפי הגשם וצא החוצה כדי למצוא את השלוליות הכי גדולות שאתה יכול. קפוץ לתוכם, השתכשכו והפיקו את המרב מיום גשום. רק הקפד להישאר בטוח ולהיזהר ממשטחים חלקלקים.

שאלות ותשובות

האם אתה יכול ללכת לשחות בגשם?

שחייה בגשם עלולה להיות מסוכנת, שכן הגשם עלול להפוך את המים לסוערים וחלקלקים יותר. עדיף להימנע משחייה בגשם אלא אם כן אתה מקצוען מיומן.

האם אתה יכול לעשות ספורט בגשם?

עיסוק בספורט בגשם יכול להיות מסוכן, שכן הגשם עלול להפוך את משטח המשחק לחלק וקשה לתמרון. עדיף להימנע מעיסוק בספורט בגשם אלא אם כן אתה מקצוען מיומן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן