דף הבית » הכי חם » מה לעשות בברצלונה ביום ראשון?
מה לעשות בברצלונה ביום ראשון?

מה לעשות בברצלונה ביום ראשון?

מה לעשות בברצלונה ביום ראשון?

ברצלונה היא עיר תוססת עם שפע של פעילויות ליהנות ממנה ביום ראשון. בין אם אתם מחפשים טיול נינוח באחד מהפארקים הרבים של העיר או יום של חקר תרבות, בברצלונה יש משהו לכולם. הנה כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בברצלונה ביום ראשון.

נושאים קשורים:

 

צאו לטייל בפארק גואל

פארק גואל הוא אחד הפארקים האייקוניים ביותר של ברצלונה והוא מקום נהדר לבלות בו ביום ראשון בבוקר. הפארק הוא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו והוא ביתם של מגוון פסלים ייחודיים, פסיפסים ואלמנטים ארכיטקטוניים. טיילו בפארק והתפעלו מנופי העיר.

חקור את הרובע הגותי

הרובע הגותי הוא אחת השכונות העתיקות וההיסטוריות של ברצלונה. הקדישו יום ראשון אחר הצהריים לחקור את הרחובות הצרים ולגלות פנינים נסתרות כמו קתדרלת ברצלונה, פלאסה ריאל ומוזיאון פיקאסו. יש גם שפע של חנויות, בתי קפה ומסעדות ליהנות.

בקר בסגרדה פמיליה

סגרדה פמיליה היא אחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר של ברצלונה והיא אתר חובה לכל מי שמבקר בעיר. הבזיליקה נמצאת בבנייה מאז 1882 וצפויה להסתיים ב-2026. בלו יום ראשון אחר הצהריים בהתפעלות מהארכיטקטורה המדהימה וללמוד על ההיסטוריה של הבניין.

תיהנו מסיור טאפאס

שום ביקור בברצלונה אינו שלם בלי לנסות כמה מהטאפאסים הטעימים של העיר. צא לסיור טאפאס ותחקור כמה מהמסעדות הטובות ביותר של ברצלונה, תדגום מנות כמו patatas bravas, פאייה, ו-croquetas. תיהנו מכוס יין או בירה ותספגו את האווירה של העיר.

לך לחוף

ברצלונה היא ביתם של כמה מהחופים הטובים באירופה. לבלות יום ראשון אחר הצהריים לספוג את השמש בחוף ברצלונטה או לטבול בים התיכון. יש גם שפע של ברים ומסעדות על החוף שאפשר ליהנות מהם, כך שתוכלו לעשות מזה יום.

דברים אחרים לעשות

  • בקר בשוק לה בוקריה
  • חקור את טירת מונז’ואיק
  • צא לסיור אופניים בעיר
  • צאו לקניות באל בורן
  • בקר בגן החיות של ברצלונה
  • צאו לטיול יום למונטסראט
  • לך למופע פלמנקו

לא משנה מה תחליטו לעשות, ברצלונה היא עיר נהדרת לחקור ביום ראשון. יש שפע של פעילויות ליהנות והרבה מקומות לחקור. בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב לכמה רעיונות נוספים על מה לעשות בברצלונה ביום ראשון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן