דף הבית » עשרת הגדולים » מה לעשות בבידוד?

מה לעשות בבידוד?

. מה לעשות בבידוד?

תשאר מחובר

בידוד יכול להיות תקופה קשה עבור רבים מאיתנו, אבל זה לא חייב להיות. יש הרבה דרכים לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, גם כאשר אינכם מסוגלים להיות ביחד פיזית. שירותי וידאו צ'אט כמו Skype, Zoom ו-Google Hangouts הם דרכים נהדרות לשמור על קשר עם אנשים אהובים. אתה יכול גם להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם כדי להישאר מחובר עם חברים ובני משפחה.

צור לוח זמנים

יצירת לוח זמנים יכולה לעזור לך להישאר פרודוקטיבי ולהפיק את המרב מהזמן שלך בבידוד. הקדישו זמן לעבודה, פעילות גופנית ופעילויות פנאי. זה יעזור לך להישאר מאורגן ולוודא שאתה מפיק את המרב מהיום שלך.

תרגיל

פעילות גופנית היא חלק חשוב בשמירה על הבריאות ושמירה על כושר הנפש והגוף. יש הרבה דרכים להישאר פעיל בזמן בידוד. אתה יכול לצאת לטיול או לרוץ בחוץ, או שאתה יכול למצוא שיעורי התעמלות מקוונים או סרטונים לעקוב אחריהם.

למד מיומנות חדשה

בידוד הוא זמן מצוין ללמוד מיומנות חדשה. אתה יכול ללמוד שפה חדשה, לקחת קורס מקוון או לבחור תחביב חדש. יש המון משאבים מקוונים שיעזרו לך ללמוד משהו חדש.

הישארו מבדרים

להישאר בידור בזמן בבידוד יכול להיות אתגר, אבל יש הרבה דרכים להעסיק את עצמך. צפייה בסרטים ותכניות טלוויזיה, משחק במשחקי וידאו וקריאת ספרים הם כולם דרכים נהדרות להעביר את הזמן.

הקשב למוסיקה

האזנה למוזיקה היא דרך מצוינת להישאר בידור בזמן בבידוד. אתה יכול להאזין לשירים האהובים עליך, לחקור ז'אנרים חדשים או למצוא אמן חדש להאזין לו.

חקור את YouTube

YouTube הוא משאב נהדר לבידור וחינוך. תוכל למצוא מדריכים, סרטונים ועוד כדי לבדר אותך ולעזור לך ללמוד משהו חדש.

התחל פרויקט

התחלת פרויקט היא דרך מצוינת להישאר פרודוקטיבי ולהעסיק את עצמך תוך כדי בידוד. אתה יכול לפתוח בלוג, לעבוד על פרויקט יצירה או להקים עסק.

השוואה מהירה

תשאר מחובר הישארו מבדרים
שירותי וידאו צ'אט צפו בסרטים ובתוכניות טלוויזיה
פלטפורמות מדיה חברתית לשחק משחקי וידאו
צור לוח זמנים הקשב למוסיקה
תרגיל חקור את YouTube
למד מיומנות חדשה התחל פרויקט

בידוד יכול להיות תקופה קשה, אבל זה לא חייב להיות. יש הרבה דרכים להישאר מחוברים, להישאר פרודוקטיביים ולהישאר בידור בזמן בבידוד. בין אם אתם מחפשים דרכים להישאר מחוברים עם חברים ובני משפחה, להישאר פעילים או להתבדר, יש הרבה אפשרויות זמינות. אם אתה מחפש עוד רעיונות מה לעשות במנותק, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב לרעיונות נוספים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן