דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות בבחריין?
מה לעשות בבחריין?

מה לעשות בבחריין?

חקור את התרבות של בחריין

בחריין היא מדינת אי קטנה במפרץ הפרסי, הידועה במורשת התרבותית העשירה שלה ובחיים המודרניים התוססים שלה. משוק מסורתי ועד מרכזי קניות מודרניים, בבחריין יש משהו לכולם. הנה כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בבחריין.

בקר במוזיאון הלאומי של בחריין

המוזיאון הלאומי של בחריין הוא מקום נהדר לחקור את ההיסטוריה והתרבות של המדינה. המוזיאון מכיל אוסף של חפצים ויצירות אמנות מהציוויליזציה העתיקה של דילמון, כמו גם אמנות אסלאמית וחפצים מהתקופה האיסלמית. יש גם תצוגות אינטראקטיביות ופעילויות לילדים.

חקור את שוק מנאמה

שוק מנאמה הוא אחד השווקים הוותיקים והתוססים ביותר בבחריין. כאן תוכלו למצוא הכל, החל מעבודות יד מסורתיות ועד לאלקטרוניקה מודרנית. השוק הוא גם מקום מצוין לטעום מעדנים מקומיים ולקנות מזכרות.

חווה את פלאי הטבע של בחריין

בחריין היא ביתם של כמה מהאטרקציות הטבעיות המדהימות ביותר בעולם. מחופים בתוליים ועד גנים שופעים, יש משהו לכולם. הנה כמה מהאטרקציות הטבעיות הטובות ביותר בבחריין.

בקר בפארק חיות הבר אל ארין

פארק חיות הבר אל ארין הוא מקום נהדר לחקור את היופי הטבעי של בחריין. הפארק הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל צבאים, פלמינגו ויענים. יש גם מספר מסלולי הליכה ואגם בו תוכלו לזהות חלק מחיות הבר המקומיות.

חקור את הגן הבינלאומי של בחריין

הגן הבינלאומי של בחריין הוא מקום נהדר להירגע וליהנות מהיופי של הטבע. הגן הוא בית למגוון של צמחים, פרחים ועצים, כמו גם אגם ומפל. יש גם כמה שבילי הליכה ואזורי פיקניק.

תיהנו מחיי הלילה של בחריין

בחריין ידועה בחיי הלילה התוססים שלה. מברים ומועדונים תוססים ועד טרקליני נרגילה מסורתיים, יש משהו לכולם. הנה כמה ממקומות חיי הלילה הטובים ביותר בבחריין.

בקר במרכז העיר בחריין

מרכז העיר בחריין הוא מקום נהדר לחוות את חיי הלילה התוססים של העיר. במרכז יש מגוון של ברים, מועדונים ומסעדות, כמו גם קולנוע ובאולינג. יש גם קניון, בו תוכלו למצוא מגוון חנויות ומסעדות.

חקור את סוק מנאמה בלילה

שוק מנאמה הוא מקום נהדר לחקור את חיי הלילה של בחריין. השוק הוא ביתם של מגוון ברים, מועדונים ומסעדות, כמו גם טרקליני נרגילה מסורתיים. יש גם שוק רחוב תוסס, בו תוכלו למצוא מגוון מזכרות ומעדנים מקומיים.

אלו רק חלק מהדברים הטובים ביותר לעשות בבחריין. למידע נוסף, בקר בדף ויקיפדיה עבור בחריין .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן