דף הבית » בידור ופנאי » מה לעשות בבואנוס איירס | ארגנטינה
מה לעשות בבואנוס איירס | ארגנטינה

מה לעשות בבואנוס איירס | ארגנטינה

חקור את התרבות העשירה של העיר

בואנוס איירס היא עיר ספוגת תרבות, מהארכיטקטורה הצבעונית שלה ועד לסצנת האמנות התוססת שלה. צאו לטייל ברחובות המרוצפים של העיר ולחקור את המוזיאונים הרבים שלה, הגלריות והאנדרטאות. בקרו באובליסקו האייקוני, בפלאזה דה מאיו ובבית הקברות רקולטה, שם תוכלו לחלוק כבוד לתושבים המפורסמים ביותר של העיר.

צא לסיור בלה בוקה

אין טיול בבואנוס איירס שלם בלי ביקור בשכונה המפורסמת ביותר של העיר, לה בוקה. שכונה צבעונית זו היא ביתו של רחוב קמיניטו האייקוני, בו תוכלו למצוא מבנים צבעוניים, אמנות רחוב ורקדניות טנגו. צא לסיור באזור ולחקור את האטרקציות הרבות שלו, כגון מוזיאון בלה לאמנות, תיאטרון קולון ופלאזה דה מאיו.

חווה את חיי הלילה

בואנוס איירס ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, עם שפע של ברים, מועדונים ומסעדות לבחירה. צא לפאלרמו לבילוי לילי, ותחקור את הברים והמועדונים הרבים של האזור. לחלופין, אם אתם מחפשים משהו קצת יותר נינוח, צאו לטייל בסן טלמו ולחקור את בתי הקפה והמסעדות הרבים שלה.

לך לקניות

בואנוס איירס היא מקום נהדר לעשות בו קניות, עם שפע של בוטיקים, קניונים ושווקים לבחירה. לכו אל רחוב הקניות הראשי של העיר, אבנידה סנטה פה, וחקרו את החנויות הרבות שבה. לחלופין, אם אתם מחפשים משהו קצת יותר ייחודי, צאו לטייל בשוק סן טלמו ולחקור את הדוכנים הרבים שלו.

לטעום את המטבח המקומי

בואנוס איירס ידועה באוכל המדהים שלה, עם שפע של מסעדות לבחירה. ממסעדות סטייקים ארגנטינאיות מסורתיות ועד מסעדות גורמה, יש משהו לכל אחד. נסו את האמפנדס המפורסמים של העיר, או דגמו כמה מהיינות המקומיים. לחלופין, אם אתם מחפשים משהו קצת יותר אקזוטי, צאו לטיול באחד מברי הסושי הרבים של העיר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן