דף הבית » מידע מקצועי » מה לעשות באיסטנבול – מדריך מקיף

מה לעשות באיסטנבול – מדריך מקיף

חקור את הבזאר הגדול

הבזאר הגדול הוא אחד מהשווקים המקורים העתיקים והגדולים בעולם, עם למעלה מ-4,000 חנויות ודוכנים. זה מקום נהדר למצוא בו מזכרות, תכשיטים, שטיחים, תבלינים ועוד. זה גם מקום נהדר לצפות בו ולספוג את האווירה.

בקר באיה סופיה

איה סופיה היא אחד המראות האיקוניים ביותר באיסטנבול. היא נבנתה במקור ככנסייה ביזנטית, אך לאחר מכן הוסבה למסגד. כיום, זהו מוזיאון ואתר מורשת עולמית של אונסק"ו. הפנים מלא בפסיפסים וציורי קיר יפהפיים, והנופים מלמעלה מדהימים.

צאו לשייט על הבוספורוס

הבוספורוס הוא המיצר המפריד בין אירופה לאסיה. שייט על הבוספורוס הוא דרך מצוינת לקבל נקודת מבט אחרת על העיר. תוכלו לראות את קו הרקיע של העיר, כמו גם את הגשרים, הארמונות והמסגדים הרבים שלה.

בקר בארמון טופקאפי

ארמון טופקאפי היה ביתם של הסולטאנים העות'מאניים במשך מאות שנים. כיום, זהו מוזיאון ומקום נהדר ללמוד על ההיסטוריה של איסטנבול. הארמון מלא בחצרות, גנים וביתנים יפים, והנופים מהמרפסת עוצרי נשימה.

חקור את רובע סולטנאחמט

רובע סולטנאחמט הוא הלב ההיסטורי של איסטנבול. זה ביתם של כמה מהאתרים האייקוניים ביותר של העיר, כולל איה סופיה, המסגד הכחול וארמון טופקאפי. זהו גם מקום מצוין לחקור את הבזארים, החנויות והמסעדות הרבים של העיר.

חווה את חיי הלילה

איסטנבול ידועה בחיי הלילה התוססים שלה. יש שפע של ברים, מועדונים ומסעדות שאפשר לחקור, כמו גם מקומות למוזיקה חיה. הקפד לבדוק את רובע ביוגלו האופנתי עבור כמה מחיי הלילה הטובים ביותר בעיר.

בקר בחופים

באיסטנבול יש כמה חופים יפים, כולל החופים הפופולריים אורטאקוי וקיליוס. חופים אלה נהדרים לשחייה, לשיזוף וליהנות מהנוף של קו הרקיע של העיר.

צא לטיול יום

איסטנבול מוקפת בכמה עיירות וערים יפות, כולל בורסה, אדירנה ואיזניק. עיירות אלו נהדרות לטיולי יום, והן מציעות הזדמנות מצוינת לחקור את ההיסטוריה והתרבות של האזור.

בקר במגדל גלטה

מגדל גאלאטה הוא אחד המראות האיקוניים ביותר באיסטנבול. המגדל נבנה במאה ה-14 ומציע נופים מדהימים של העיר. זה גם מקום נהדר ליהנות מארוחה או ממשקה באחת מהמסעדות והברים הרבים באזור.

לך לקניות

איסטנבול היא מקום נהדר לעשות בו קניות. מהבזאר הגדול ועד למרכזי הקניות המודרניים, יש משהו לכולם. הקפד לבדוק את הבוטיקים ברובע Beyoglu עבור כמה ממצאים ייחודיים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן