דף הבית » כללי » מה לעשות באיי סיישל – גלה את הפעילויות הטובות ביותר
מה לעשות באיי סיישל - גלה את הפעילויות הטובות ביותר

מה לעשות באיי סיישל – גלה את הפעילויות הטובות ביותר

חקור את החופים

איי סיישל ידועים בחופים המדהימים שלה, וקל להבין מדוע. האיים מבורכים בחול לבן רך ובמים צלולים, מה שהופך אותם למקום המושלם ליום רגוע בשמש. בין אם אתם מחפשים מקום מבודד להירגע בו או חוף תוסס עם שפע של פעילויות, באיי סיישל יש משהו לכולם. הקפד לבדוק את Anse Lazio, Anse Source d'Argent, ו-Beau Vallon עבור כמה מהחופים הטובים ביותר באזור.

צאו לשנורקלינג וצלילה

איי סיישל הוא ביתם של כמה מנקודות השנורקלינג והצלילה הטובות בעולם. עם המים החמים והחיים הימיים השופעים שלו, זה המקום המושלם להרפתקה מתחת למים. הקפד לבדוק את שוניות האלמוגים של פרסלין, לה דיג והאי סילואט עבור כמה מנקודות השנורקלינג והצלילה הטובות ביותר באזור. אתה יכול גם לצאת לשייט בסירה כדי לחקור כמה מהאיים המרוחקים יותר ולגלות פנינים נסתרות.

בקר בפארקים הלאומיים

איי סיישל הוא ביתם של מספר פארקים לאומיים, המציעים למבקרים את ההזדמנות לחקור את המערכות האקולוגיות המגוונות של האיים. הפארק הלאומי מורן סיישל הוא הגדול והפופולרי ביותר, המשתרע על שטח של יותר מ-20,000 דונם. כאן תוכלו לחקור יערות גשם עבותים, הרים נישאים וחופים מדהימים. פארקים נוספים שכדאי לבקר בהם כוללים את שמורת הטבע Vallee de Mai ושמורת הטבע אלדאברה אטול.

ללכת לדוג

דיג הוא פעילות פופולרית באיי סיישל, וקל להבין מדוע. עם המים החמים והחיים הימיים השופעים שלו, זה המקום המושלם להרפתקת דיג. אתה יכול לצאת לשייט בסירה כדי לחקור כמה מהאיים המרוחקים יותר ולגלות פנינים נסתרות, או שאתה יכול להישאר קרוב יותר לחוף ולנסות את מזלך בלכידת כמה מהדגים המקומיים. הקפד לבדוק את השוניות של פראסלין, לה דיג ואי סילואט עבור כמה מנקודות הדיג הטובות ביותר באזור.

צאו לשייט

איי סיישל הוא ביתם של כמה מהאיים היפים בעולם, והדרך הטובה ביותר לחקור אותם היא לשוט בסירה. אתה יכול לחקור את האיים על ידי שייט, שייט קיאקים, או אפילו לקחת יאכטה מפוארת. יש שפע של טיולי סירה לבחירה, כך שתוכל למצוא אחד שמתאים לתקציב ולתחומי העניין שלך. הקפד לבדוק את האיים פרסלין, לה דיג ואי סילואט עבור כמה מהטיולים הטובים ביותר בסירה באזור.

בקר בשווקים המקומיים

איי סיישל הוא ביתם של כמה מהשווקים התוססים ביותר בעולם, המציעים למבקרים את ההזדמנות לחקור את התרבות המקומית ולקנות כמה מזכרות ייחודיות. השווקים של ויקטוריה ובו ואלון הם הפופולריים ביותר, ומציעים מבחר רחב של תוצרת מקומית, אמנות ומזכרות. הקפד לבדוק את השווקים של פראסלין, לה דיג ואי סילואט עבור כמה מהשווקים הטובים ביותר באזור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן