דף הבית » הכי נצפים » מה לעשות אם נשפך מים על מקלדת המחשב הנייד שלך

מה לעשות אם נשפך מים על מקלדת המחשב הנייד שלך

מה לעשות אם נשפך מים על מקלדת המחשב הנייד שלך

מה לעשות אם נשפך מים על מקלדת המחשב הנייד שלך

קורות תאונות, ואם שפכת מים על מקלדת המחשב הנייד, אל תיבהל. הנה כמה צעדים שכדאי לנקוט כדי לעזור לך לשמור על המחשב הנייד שלך.

שלב 1: נתק את מקור החשמל

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לנתק את מקור החשמל. זה אומר לנתק את המחשב הנייד מהקיר או להסיר את הסוללה. זה יעזור למנוע נזק נוסף למחשב הנייד.

שלב 2: יבש את המקלדת

לאחר ניתוק מקור החשמל, עליך לייבש את המקלדת. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש במטלית או מגבת נייר כדי לטפטף בעדינות את המים מהמקלדת. כדאי גם להשתמש בפחית אוויר דחוס כדי לפוצץ את כל המים שנותרו מהמקלדת.

שלב 3: הסר את המפתחות

לאחר שהמקלדת יבשה, עליך להסיר את המקשים. ניתן לעשות זאת על ידי הוצאת המפתחות בעדינות עם מברג שטוח. לאחר הסרת המקשים, עליך להשתמש במטלית כדי לנגב את כל המים שנותרו מהמקלדת.

שלב 4: נקה את המקלדת

לאחר הסרת המקשים, עליך לנקות את המקלדת. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש במקלון צמר גפן ואלכוהול לניקוי המקלדת. זה יעזור להסיר כל לכלוך או פסולת שאולי נשארו מאחור.

שלב 5: תן למקלדת להתייבש

לאחר שהמקלדת נקייה, עליך לתת לה להתייבש. אתה יכול לעשות זאת על ידי השארת המקלדת במקום חמים ויבש למשך 24 שעות לפחות. זה יעזור להבטיח שהמקלדת יבשה לחלוטין לפני שתנסה להשתמש בה שוב.

שלב 6: הרכיבו מחדש את המקלדת

לאחר שהמקלדת יבשה, עליך להרכיב מחדש את המקשים. ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה בעדינות על המקשים בחזרה למקומם. ודא שהמפתחות נמצאים היטב במקומם לפני שאתה מנסה להשתמש שוב במחשב הנייד.

שלב 7: בדוק את המקלדת

לאחר הרכבה מחדש של המקלדת, עליך לבדוק אותה כדי לוודא שהיא פועלת כהלכה. אתה יכול לעשות זאת על ידי הקלדה על המקלדת ולוודא שכל המקשים פועלים כהלכה.

סיכום

קורות תאונות, ואם שפכת מים על מקלדת המחשב הנייד, אל תיבהל. על ידי ביצוע השלבים המתוארים לעיל, תוכל לעזור להציל את המחשב הנייד שלך מנזק נוסף. אם יש לך שאלות או חששות, תוכל לצפות במדריך מועיל על מה לעשות אם תשפך מים על מקלדת המחשב הנייד שלך .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן