דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות אם מרצה לא מגיע לאוניברסיטה העברית

מה לעשות אם מרצה לא מגיע לאוניברסיטה העברית

מה לעשות אם מרצה לא מגיע לאוניברסיטה העברית

מה לעשות אם מרצה לא מגיע לאוניברסיטה העברית

האוניברסיטה העברית היא אחת האוניברסיטאות היוקרתיות בעולם, ואין זה מפתיע שסטודנטים רבים להוטים להשתתף בה בשיעורים. עם זאת, ייתכנו מקרים שבהם מרצה לא מגיע לאוניברסיטה, ומשאיר את הסטודנטים במבוכה. במאמר זה נדון במה לעשות אם מרצה לא מגיע לאוניברסיטה העברית.

בדוק את לוח הזמנים של המרצה

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות אם מרצה לא מגיע לאוניברסיטה העברית הוא לבדוק את לוח הזמנים שלו. מרצים רבים יפרסמו את לוח הזמנים שלהם באינטרנט, כך שתוכל לבדוק בקלות אם הם אמורים ללמד באותו יום. אם המרצה לא אמור ללמד, עליך לפנות לאוניברסיטה כדי לברר מה קרה.

פנה לאוניברסיטה

אם המרצה לא אמור ללמד, עליך לפנות לאוניברסיטה כדי לברר מה קרה. ייתכן שהאוניברסיטה תוכל לספק לך מידע מדוע המרצה לא הגיע לאוניברסיטה. ייתכן שהם גם יוכלו לספק לך מידע לגבי מתי המרצה יחזור.

להפיק את המרב מהזמן

אם המרצה לא מגיע לאוניברסיטה, אז כדאי להפיק את המרב מהזמן. אתה יכול לנצל את הזמן כדי להתעדכן בכל עבודה שהחמצת או לסקור חומר שכבר למדת. אתה יכול גם לנצל את הזמן כדי להכיר טוב יותר את חבריך לכיתה.

השתתף בשיעורים אחרים

אם המרצה לא מגיע לאוניברסיטה, אז כדאי לשקול להשתתף בשיעורים אחרים. ייתכן שיש שיעורים אחרים שתוכלו להשתתף בהם שיעזרו לכם ללמוד את החומר שאתם צריכים לדעת. אתה יכול גם לנצל את הזמן כדי לחקור נושאים אחרים שאולי יעניינו אותך.

סיכום

אם מרצה לא מגיע לאוניברסיטה העברית, אז כדאי שתפנו את הזמן כדי להפיק את המרב מהמצב. כדאי לבדוק את לוח הזמנים של המרצה כדי לראות אם הם אמורים ללמד באותו היום. אם לא, אז אתה צריך ליצור קשר עם האוניברסיטה כדי לברר מה קרה. כדאי גם לנצל את הזמן כדי להתעדכן בכל עבודה שהחמצת או לסקור חומר שכבר למדת. אתה יכול גם לנצל את הזמן כדי להשתתף בשיעורים אחרים או כדי לחקור נושאים אחרים שעשויים לעניין אותך. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן