דף הבית » טופ 10 » מה לעשות אם לא קיבלת את המוצר שהזמנת

מה לעשות אם לא קיבלת את המוצר שהזמנת

מה לעשות אם לא קיבלת את המוצר שהזמנת

ליצור קשר עם המוכר

הצעד הראשון שאתה צריך לעשות אם לא קיבלת את המוצר שהזמנת הוא ליצור קשר עם המוכר. בדרך כלל תוכל למצוא את פרטי הקשר של המוכר באתר ממנו רכשת את המוצר. אם אינך מוצא את פרטי הקשר, תוכל לנסות לחפש את אתר האינטרנט של החברה או חשבונות מדיה חברתית. לאחר שמצאת את פרטי הקשר של המוכר, עליך לפנות אליו ולהסביר את המצב. הקפד לכלול את מספר ההזמנה שלך, תאריך ביצוע ההזמנה וכל מידע רלוונטי אחר. המוכר אמור להיות מסוגל לספק לך עדכון לגבי מצב ההזמנה שלך ולהודיע לך מתי אתה יכול לצפות לקבל אותה.

בדוק את סטטוס המשלוח

אם לא קיבלת עדכון מהמוכר, תוכל לנסות לבדוק את סטטוס המשלוח של ההזמנה שלך. אתרים רבים מספקים מידע מעקב להזמנות, כך שתוכל לראות בדיוק היכן החבילה שלך ומתי היא צפויה להגיע. אם אינך יכול למצוא את פרטי המעקב, תוכל ליצור קשר עם המוכר ולבקש זאת.

בקש החזר

אם חיכית פרק זמן מתאים ועדיין לא קיבלת את המוצר שהזמנת, תוכל לבקש החזר. לרוב האתרים יש מדיניות החזר כספי, אז אתה אמור להיות מסוגל לקבל את כספך בחזרה אם המוצר לא יגיע. הקפד לקרוא בעיון את מדיניות ההחזרים לפני הגשת בקשתך.

צור קשר עם חברת כרטיסי האשראי שלך

אם המוכר אינו מוכן להנפיק החזר, תוכל ליצור קשר עם חברת האשראי שלך ולבקש החזר. חיוב חוזר הוא כאשר חברת כרטיסי האשראי הופכת את החיוב עבור הרכישה ומחזירה את כספך. זה בדרך כלל המוצא האחרון, אבל זו אפשרות אם המוכר לא מוכן להנפיק החזר.

להגיש מחלוקת עם המוכר

אם כל השאר נכשל, אתה יכול להגיש מחלוקת עם המוכר. זה נעשה בדרך כלל באמצעות שירות ליישוב סכסוכים של צד שלישי, כגון PayPal או סוכנות להגנת הצרכן. שירות יישוב המחלוקות יחקור את הנושא ויקבע אם המוכר אחראי לכך שהמוצר לא הגיע. אם יימצא שהמוכר אשם, ייתכן שהוא יידרש להנפיק החזר כספי או לספק מוצר חלופי. לא משנה מה המצב, חשוב לנקוט בפעולה אם לא קיבלת את המוצר שהזמנת. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, אתה אמור להיות מסוגל לקבל החזר או מוצר חלופי. אם יש לך שאלות כלשהן או שאתה זקוק לעזרה בפתרון הבעיה, אתה תמיד יכול לפנות למוכר או לסוכנות להגנת הצרכן לקבלת סיוע. למידע נוסף על מה לעשות אם לא קיבלת את המוצר שהזמנת, בדוק את הסרטון הזה מ- יוטיוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן