דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות אם לא קיבלתי הודעה לבוחר?
מה לעשות אם לא קיבלתי הודעה לבוחר?

מה לעשות אם לא קיבלתי הודעה לבוחר?

בדוק את סטטוס רישום הבוחר שלך

הצעד הראשון שצריך לעשות אם לא קיבלת הודעה לבוחר הוא לבדוק את סטטוס רישום הבוחר שלך. ניתן לעשות זאת על ידי ביקור באתר הבחירות של המדינה שלך. תוכל גם ליצור קשר עם משרד הבחירות המקומי שלך כדי לאשר את סטטוס הרישום שלך. בנוסף, אתה יכול לבדוק עם מזכיר המדינה שלך כדי לוודא שהרישום שלך מעודכן.

צור קשר עם משרד הבחירות המקומי שלך

אם אישרת שאתה נרשם להצבעה אך לא קיבלת הודעה לבוחר, עליך לפנות למשרד הבחירות המקומי שלך. הם יכולים לספק לך מידע על איך להשיג פתק הצבעה וכל מידע אחר שאתה צריך. בנוסף, הם יכולים לספק לך מידע כיצד להצביע אם אינך יכול להצביע באופן אישי.

בקש הצבעת נפקדים

אם אינך יכול להצביע באופן אישי, תוכל לבקש פתק נפקד. ניתן לעשות זאת על ידי יצירת קשר עם משרד הבחירות המקומי שלך או על ידי ביקור באתר הבחירות של המדינה שלך. תצטרך למסור את שמך, כתובתך ותאריך הלידה שלך כדי לבקש פתק נפקד. לאחר הגשת בקשתך, תקבל בדואר פתק הצבעה בו תוכל להשתמש להצבעתך.

הצבע מוקדם

אם אתה יכול להצביע באופן אישי, אתה יכול לנצל את ההצבעה המוקדמת. זה מאפשר לך להצביע לפני יום הבחירות. הצבעה מוקדמת זמינה ברוב המדינות וניתן לעשות זאת באופן אישי או בדואר. למידע נוסף על הצבעה מוקדמת במדינתך, צור קשר עם משרד הבחירות המקומי שלך.

אמת את ההצבעה שלך

לאחר שהצבעת את הצבעתך, חשוב לוודא שהקול שלך נספר. ניתן לעשות זאת על ידי ביקור באתר הבחירות של המדינה שלך או על ידי יצירת קשר עם משרד הבחירות המקומי שלך. אתה יכול גם לבדוק עם משרד מזכיר המדינה שלך כדי לוודא שהקול שלך נספר.

סיכום

הצבעה היא אחת הזכויות והחובות החשובות ביותר של האזרחים. במידה ולא קיבלתם הודעה לבוחר, חשוב לנקוט בצעדים הנדרשים על מנת להבטיח ספירת קולכם. על ידי בדיקת סטטוס רישום הבוחר שלך, יצירת קשר עם משרד הבחירות המקומי שלך, בקשת הצבעה נפקדת, הצבעה מוקדמת ואימות הצבעתך, אתה יכול להבטיח שקולם יישמע.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן