דף הבית » הכי נצפים » מה לעשות אם כספומט מחייב אותך מבלי למשוך כסף

מה לעשות אם כספומט מחייב אותך מבלי למשוך כסף

מה לעשות אם כספומט מחייב אותך מבלי למשוך כסף

מהו חיוב כספומט?

חיוב כספומט הוא עמלה הנגבית על ידי מכשיר כספומט (כספומט) כאשר אתה משתמש בו כדי למשוך מזומן או לבצע עסקאות אחרות. העמלה היא לרוב אחוז מהסכום שנמשך או עמלה קבועה. העמלה נגבה לרוב על ידי הבנק שבבעלותו הכספומט, אך ניתן לגבות אותה גם על ידי הבנק שהנפיק את הכרטיס.

מה לעשות אם כספומט מחייב אותך מבלי למשוך כסף

אם חויבת על ידי כספומט מבלי למשוך כסף, חשוב לפעול במהירות. הנה כמה צעדים שכדאי לנקוט אם חויבת מבלי למשוך כסף:

שלב 1: צור קשר עם הבנק שלך

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לפנות לבנק שלך. הסבירו מה קרה ובקשו מהם לחקור את האישום. ייתכן שהבנק שלך יוכל לבטל את החיוב או להחזיר לך את הכסף.

שלב 2: ערעור על החיוב

אם הבנק שלך לא יכול לעזור, אתה יכול לערער על החיוב עם בעל הכספומט. תצטרך לספק הוכחה שלא משכת כסף מהכספומט. זה יכול לכלול קבלה או הצהרה מהבנק שלך המראה שהעסקה לא יצאה לפועל.

שלב 3: הגשת תלונה

אם בעל הכספומט לא יבטל את החיוב, תוכל להגיש תלונה ללשכת ההגנה הפיננסית לצרכן (CFPB). ה-CFPB היא סוכנות ממשלתית המגנה על צרכנים מפני שיטות לא הוגנות או מטעות.

שלב 4: צור קשר עם חברת כרטיסי האשראי שלך

אם החיוב בכספומט בוצע באמצעות כרטיס אשראי, תוכל לפנות לחברת האשראי שלך ולבקש מהם לערער על החיוב. ייתכן שחברת האשראי תוכל לבטל את החיוב או להחזיר לך את הכסף.

סיכום

אם כספומט מחייב אותך מבלי למשוך כסף, חשוב לפעול במהירות. צור קשר עם הבנק שלך, ערער על החיוב עם בעל הכספומט, הגש תלונה ל-CFPB ופנה לחברת האשראי שלך אם החיוב בוצע באמצעות כרטיס אשראי. נקיטת צעדים אלה יכולה לעזור לך לקבל את כספך בחזרה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן