דף הבית » טופ 10 » מה לעשות אם חשבון האינסטגרם שלך לא עובד

מה לעשות אם חשבון האינסטגרם שלך לא עובד

מה לעשות אם חשבון האינסטגרם שלך לא עובד

תבדוק את חיבור האינטרנט שלך

אם חשבון האינסטגרם שלך לא עובד, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את חיבור האינטרנט שלך. ודא שהמכשיר שלך מחובר לאינטרנט ושהחיבור יציב. אם אתה משתמש במכשיר נייד, נסה לעבור לרשת Wi-Fi אחרת או להשתמש בנתונים הניידים שלך. אם אתה משתמש במחשב, נסה להפעיל מחדש את הנתב או המודם.

בדוק את אפליקציית אינסטגרם

אם חיבור האינטרנט שלך עובד, השלב הבא הוא לבדוק את אפליקציית אינסטגרם. ודא שאתה משתמש בגרסה העדכנית ביותר של האפליקציה. אתה יכול לבדוק זאת על ידי מעבר לחנות האפליקציות או Google Play וחיפוש אינסטגרם. אם יש עדכון זמין, התקן אותו ולאחר מכן נסה להשתמש באפליקציה שוב.

בדוק את אישורי הכניסה שלך

אם האפליקציה מעודכנת, השלב הבא הוא לבדוק את אישורי הכניסה שלך. ודא שאתה מזין את שם המשתמש והסיסמה הנכונים. אם אתה משתמש באפליקציה של צד שלישי כדי לגשת לחשבון האינסטגרם שלך, ודא שאישרת לאפליקציה לגשת לחשבון שלך.

לאפס את הסיסמה שלך

אם אתה בטוח שאתה מזין את שם המשתמש והסיסמה הנכונים, אבל עדיין לא יכול לגשת לחשבון שלך, ייתכן שיהיה עליך לאפס את הסיסמה שלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית אינסטגרם והקש על הקישור "שכחתי סיסמה". לאחר מכן תתבקש להזין את כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון שלך. לאחר שהזנת מידע זה, אינסטגרם תשלח לך קישור לאיפוס הסיסמה שלך.

צור קשר עם תמיכת אינסטגרם

אם ניסית את כל השלבים לעיל ועדיין אין לך גישה לחשבון שלך, ייתכן שתצטרך לפנות לתמיכה של אינסטגרם. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית אינסטגרם והקש על הקישור "עזרה". לאחר מכן תתבקש לבחור נושא ולספק מידע נוסף על הבעיה שלך. לאחר שתעשה זאת, אינסטגרם תספק לך הנחיות נוספות כיצד ליצור קשר עם צוות התמיכה שלהם.

סיכום

אם חשבון האינסטגרם שלך לא עובד, יש כמה שלבים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות ולתקן את הבעיה. ראשית, בדוק את חיבור האינטרנט שלך וודא שאתה משתמש בגרסה העדכנית ביותר של האפליקציה. לאחר מכן, בדוק את אישורי הכניסה שלך ואפס את הסיסמה שלך במידת הצורך. אם כל השאר נכשל, צור קשר עם תמיכת אינסטגרם לסיוע נוסף. למידע נוסף על אופן השימוש באינסטגרם, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן