דף הבית » יותר » מה לעשות אם זיהוי פנים לא עובד על Microsoft Surface

מה לעשות אם זיהוי פנים לא עובד על Microsoft Surface

מה לעשות אם זיהוי פנים לא עובד על Microsoft Surface

מהו זיהוי פנים?

זיהוי פנים היא טכנולוגיה המשתמשת בתוכנה ביומטרית כדי לזהות אדם על ידי ניתוח תווי הפנים שלו. הוא משמש במגוון יישומים, כולל אבטחה, שיווק ובידור. מכשירי Microsoft Surface מצוידים בטכנולוגיית זיהוי פנים, המאפשרת למשתמשים לפתוח את המכשיר שלהם במבט אחד בלבד.

מדוע זיהוי פנים לא עובד?

ייתכן שזיהוי פנים לא יעבוד מסיבות שונות. זה יכול להיות בגלל תאורה לקויה, זווית לא נכונה או שהמכשיר לא מסוגל לזהות את פני המשתמש. זה יכול להיות גם בגלל שפני המשתמש משתנים עם הזמן, כגון בגלל גיל או עלייה/ירידה במשקל.

פתרון בעיות בזיהוי פנים

אם זיהוי הפנים אינו פועל במכשיר Microsoft Surface שלך, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לנסות ולתקן את הבעיה.

בדוק את ההגדרות

השלב הראשון הוא לבדוק את ההגדרות במכשיר שלך. ודא שתכונת זיהוי הפנים מופעלת ושהמכשיר מוגדר לזהות את הפנים שלך.

בדוק את התאורה

השלב הבא הוא לבדוק את התאורה. ודאו שהתאורה לא בהירה מדי או עמומה מדי, שכן הדבר עלול להשפיע על יכולת המכשיר לזהות את הפנים שלכם.

עדכן את התוכנה

אם ההגדרות והתאורה נכונים, השלב הבא הוא עדכון התוכנה במכשיר שלך. מיקרוסופט משחררת באופן קבוע עדכונים שיכולים לשפר את הביצועים של תכונת זיהוי הפנים.

נסה זווית אחרת

אם התוכנה מעודכנת, אז השלב הבא הוא לנסות זווית אחרת. ודא שאתה מסתכל ישירות על המכשיר ושהפנים שלך נמצאות במרכז המסך.

אפס את ההתקן

אם כל השאר נכשל, השלב האחרון הוא לאפס את המכשיר. זה ימחק את כל הנתונים וההגדרות שלך, אז הקפד לגבות את כל הקבצים החשובים לפני האיפוס.

סיכום

זיהוי פנים הוא תכונה שימושית במכשירי Microsoft Surface, אך לעיתים הוא עלול להיכשל. אם זה קורה, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לנסות ולתקן את הבעיה. בדוק את ההגדרות, בדוק את התאורה, עדכן את התוכנה, נסה זווית אחרת ואפס את המכשיר. אם אף אחד מהשלבים האלה לא עובד, ייתכן שתצטרך ליצור קשר עם Microsoft לקבלת סיוע נוסף. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן