דף הבית » עשרת הגדולים » מה לעשות אם זיהוי פנים לא עובד על Microsoft Surface

מה לעשות אם זיהוי פנים לא עובד על Microsoft Surface

מה לעשות אם זיהוי פנים לא עובד על Microsoft Surface

מהו זיהוי פנים?

זיהוי פנים הוא טכנולוגיה המשתמשת בנתונים ביומטריים כדי לזהות אדם. הוא משמש במגוון יישומים, כגון מערכות אבטחה, בקרת גישה ואימות זהות. מכשירי Microsoft Surface משתמשים בזיהוי פנים כדי לבטל את נעילת המכשיר, כמו גם כדי לאמת משתמשים עבור יישומים מסוימים.

פתרון בעיות בזיהוי פנים ב-Microsoft Surface

בדוק את המצלמה

הצעד הראשון בפתרון בעיות בזיהוי פנים ב-Microsoft Surface הוא לבדוק את המצלמה. ודא שהמצלמה נקייה וללא חסימות כלשהן. אם המצלמה חסומה או מלוכלכת, ייתכן שהיא לא תוכל לזהות את הפנים שלך.

עדכן את התוכנה

אם המצלמה אינה הבעיה, עליך לבדוק כדי לוודא שהתוכנה מעודכנת. מיקרוסופט משחררת באופן קבוע עדכונים לתוכנת זיהוי הפנים, לכן חשוב לוודא שהגרסה העדכנית ביותר מותקנת אצלך.

בדוק את ההגדרות

אם התוכנה מעודכנת, עליך לבדוק את ההגדרות כדי לוודא שזיהוי פנים מופעל. אתה יכול למצוא הגדרה זו באפליקציית ההגדרות של Windows.

נסה זווית אחרת

אם ההגדרות נכונות, עליך לנסות זווית אחרת. ייתכן שהמצלמה לא תוכל לזהות את הפנים שלך אם אינך מסתכל ישירות עליהן. נסה למקם את הפנים שלך כך שיהיו במרכז התצוגה של המצלמה.

נסה תאורה אחרת

המצלמה עשויה גם להתקשות לזהות את הפנים שלך אם התאורה אינה מיטבית. נסו למצוא אזור מואר היטב ולוודא שהאור לא בהיר מדי או עמום מדי.

נסה רקע אחר

המצלמה עשויה גם להתקשות לזהות את הפנים שלך אם הרקע עמוס מדי או כהה מדי. נסו למצוא רקע רגיל שאינו כהה מדי או בהיר מדי.

הפעל מחדש את ההתקן

אם אף אחד מהשלבים לעיל לא עובד, עליך לנסות להפעיל מחדש את המכשיר. זה יאפס את תוכנת זיהוי הפנים ועשוי לסייע בפתרון הבעיה.

סיכום

זיהוי פנים הוא תכונה שימושית במכשירי Microsoft Surface, אך לפעמים זה יכול להיות קשה לגרום לו לפעול כהלכה. אם אתה מתקשה בזיהוי פנים, עליך לנסות את השלבים המפורטים לעיל. אם אף אחד מהשלבים האלה לא עובד, ייתכן שיהיה עליך לפנות לתמיכה של Microsoft לקבלת סיוע נוסף. למידע נוסף על זיהוי פנים ומכשירי Microsoft Surface, בדוק את הסרטון הזה מ-Microsoft:

  • בדוק את המצלמה
  • עדכן את התוכנה
  • בדוק את ההגדרות
  • נסה זווית אחרת
  • נסה תאורה אחרת
  • נסה רקע אחר
  • הפעל מחדש את המכשיר

זיהוי פנים הוא כלי רב עוצמה, אך יכול להיות קשה לגרום לו לפעול כהלכה. אם אתה נתקל בבעיות עם זיהוי פנים במכשיר Microsoft Surface שלך, השלבים המתוארים לעיל אמורים לעזור לך לפתור את הבעיה ולהחזיר אותה לפעולה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן