דף הבית » עשרת הגדולים » מה לעשות אם התינוק לא רוצה לקחת בקבוק

מה לעשות אם התינוק לא רוצה לקחת בקבוק

מה לעשות אם התינוק לא רוצה לקחת בקבוק

היכרות עם הבקבוק

כשמכניסים בקבוק לתינוק, חשוב להתחיל מוקדם. האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים ממליצה להכניס בקבוק בין גיל 4 ל-6 שבועות. זה עוזר לתינוק להכיר את הבקבוק ועוזר למנוע בלבול בפטמות. כמו כן, חשוב להשתמש בבקבוק המיועד לתינוקות. זה יעזור להבטיח שהתינוק יוכל להיצמד לבקבוק בצורה נכונה.

סיבות מדוע תינוק עלול לסרב לבקבוק

ישנן מספר סיבות מדוע תינוק עלול לסרב לקחת בקבוק. כמה מהסיבות הנפוצות ביותר כוללות:

  • התינוק רגיל להניק ומעדיף את נוחות השד.
  • התינוק לא רעב.
  • התינוק מקבל שיניים.
  • התינוק לא רגיל לבקבוק.
  • התינוק לא אוהב את הטעם של הפורמולה.
  • דעתו של התינוק מוסחת.

טיפים איך לגרום לתינוק לקחת בקבוק

נסה בקבוקים שונים

אם התינוק שלך מסרב לקחת בקבוק, זה עשוי להיות מועיל לנסות בקבוקים שונים. לבקבוקים שונים יש צורות וגדלים שונים, וחלק מהתינוקות עשויים להעדיף סוג אחד של בקבוק על פני אחר. כמו כן, חשוב לוודא שהבקבוק בגודל המתאים לתינוקכם.

נסה נוסחאות שונות

אם התינוק שלך מסרב לקחת בקבוק, זה עשוי להיות מועיל לנסות פורמולות שונות. לפורמולות שונות יש טעם שונה ותינוקות מסוימים עשויים להעדיף סוג אחד של פורמולה על פני אחר. כמו כן, חשוב לוודא שהפורמולה היא מהסוג הנכון עבור תינוקכם.

נסה טמפרטורות שונות

אם התינוק שלך מסרב לקחת בקבוק, זה עשוי להיות מועיל לנסות טמפרטורות שונות. יש תינוקות שמעדיפים שהפורמולה שלהם תהיה חמה, בעוד שאחרים מעדיפים שיהיה קר. חשוב לוודא שהפורמולה לא חמה מדי או קרה מדי עבור תינוקך.

נסה תנוחות האכלה שונות

אם תינוקך מסרב לקחת בקבוק, ייתכן שיהיה מועיל לנסות תנוחות האכלה שונות. יש תינוקות שמעדיפים להחזיק אותם זקופים בזמן שהם מואכלים, בעוד שאחרים מעדיפים להיות מונחים. חשוב לוודא שהתנוחה נוחה לתינוקך.

הופך את האכלת בקבוק לקלה יותר

לאחר שמצאת בקבוק ופורמולה שהתינוק שלך מרגיש איתם בנוח, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על האכלה מבקבוק.

צור שגרה

יצירת שגרה של האכלה מבקבוק יכולה לעזור להקל גם עליך וגם על תינוקך. נסה להאכיל את תינוקך באותה שעה בכל יום ובאותו מקום. זה יעזור לתינוקך להכיר את הבקבוק ויקל עליו לקחת אותו.

תישאר רגוע

חשוב להישאר רגוע בעת האכלת תינוקך בבקבוק. אם תינוקך חש שאתה לחוץ או חרד, הוא עשוי להפוך לעמיד יותר בפני נטילת הבקבוק. נסה להישאר רגוע ונינוח בזמן האכלת תינוקך.

להיות סבלני

חשוב להתאזר בסבלנות בעת האכלת תינוקך בבקבוק. לתינוקות מסוימים ייקח יותר זמן להתרגל לבקבוק מאשר לאחרים. נסו להתאזר בסבלנות ולתת לתינוקכם זמן להתרגל לבקבוק.

דעה אישית

כהורה, אני יודע כמה מלחיץ זה יכול להיות כשהתינוק שלך מסרב לקחת בקבוק. זו יכולה להיות חוויה מתסכלת ומתישה. עם זאת, חשוב לזכור שזה תהליך ושעשוי לקחת קצת זמן עד שהתינוק שלך יתרגל לבקבוק. עם סבלנות והתמדה, אתה והתינוק שלך תמצא בסופו של דבר בקבוק ופורמולה שמתאימים לך. למידע נוסף על האכלה מבקבוק, אתה יכול לבקר ביוטיוב או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן