דף הבית » לא להאמין » מה לעשות אם המחשב לא מזהה את הנקסוס

מה לעשות אם המחשב לא מזהה את הנקסוס

מה לעשות אם המחשב לא מזהה את הנקסוס

מבוא

ה-Nexus הוא קו פופולרי של סמארטפונים וטאבלטים של אנדרואיד מגוגל. זהו מכשיר נהדר למי שרוצה להישאר מעודכן בתכונות האנדרואיד העדכניות ביותר. עם זאת, לפעמים המחשב עלול לא לזהות את ה-Nexus כאשר הוא מחובר באמצעות USB. זו יכולה להיות חוויה מתסכלת, אבל יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות לגרום למחשב שלך לזהות את ה-Nexus.

שלבי פתרון בעיות

בדוק את כבל ה-USB

השלב הראשון הוא לבדוק את כבל ה-USB. ודא שהכבל מחובר היטב הן למחשב והן ל-Nexus. אם הכבל רופף או פגום, ייתכן שהוא לא יוכל להעביר נתונים כראוי. נסה להשתמש בכבל USB אחר אם אפשר.

בדוק את יציאת ה-USB

השלב הבא הוא לבדוק את יציאת ה-USB. ודא שהיציאה נקייה וללא פסולת כלשהי. אם היציאה מלוכלכת, ייתכן שהיא לא תוכל להעביר נתונים כראוי. נסה להשתמש ביציאת USB אחרת אם אפשר.

בדוק את מנהלי ההתקנים

השלב הבא הוא לבדוק את מנהלי ההתקן. ודא שמנהלי ההתקן מעודכנים. אם מנהלי ההתקן לא מעודכנים, ייתכן שהוא לא יוכל להעביר נתונים כראוי. נסה לעדכן את מנהלי ההתקן במידת האפשר.

בדוק את הגדרות המכשיר

השלב הבא הוא לבדוק את הגדרות המכשיר. ודא שהמכשיר מוגדר לאפשר חיבורי USB. אם ההתקן אינו מוגדר לאפשר חיבורי USB, ייתכן שהוא לא יוכל להעביר נתונים כראוי. נסה לשנות את הגדרות המכשיר במידת האפשר.

בדוק את הגדרות המחשב

השלב הבא הוא לבדוק את הגדרות המחשב. ודא שהמחשב מוגדר לאפשר חיבורי USB. אם המחשב אינו מוגדר לאפשר חיבורי USB, ייתכן שהוא לא יוכל להעביר נתונים כראוי. נסה לשנות את הגדרות המחשב אם אפשר.

השוואה מהירה

שלב פתרון בעיות תיאור
בדוק את כבל ה-USB ודא שהכבל מחובר היטב הן למחשב והן ל-Nexus.
בדוק את יציאת ה-USB ודא שהיציאה נקייה וללא פסולת כלשהי.
בדוק את מנהלי ההתקנים ודא שמנהלי ההתקן מעודכנים.
בדוק את הגדרות המכשיר ודא שהמכשיר מוגדר לאפשר חיבורי USB.
בדוק את הגדרות המחשב ודא שהמחשב מוגדר לאפשר חיבורי USB.

אם אף אחד מהשלבים הללו לא עובד, ייתכן שיהיה צורך לפנות ליצרן לסיוע נוסף.

שאלות ותשובות

ש: מה אם המחשב עדיין לא מזהה את ה-Nexus?

א:

אם המחשב עדיין לא מזהה את ה-Nexus, ייתכן שיהיה צורך לפנות ליצרן לסיוע נוסף. ייתכן שהם יוכלו לספק שלבי פתרון בעיות נוספים או התקן חלופי.

סיכום

מתקשה לגרום למחשב שלך לזהות את מכשיר ה-Nexus שלך? בצע את שלבי פתרון הבעיות המתוארים במאמר זה כדי לנסות לגרום למחשב שלך לזהות את ה-Nexus. אם אף אחד מהשלבים הללו לא עובד, ייתכן שיהיה צורך לפנות ליצרן לסיוע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן