דף הבית » רק אצלנו » מה לעשות אם הכלב שלך אוכל סם בטעות

מה לעשות אם הכלב שלך אוכל סם בטעות

מה לעשות אם הכלב שלך אוכל סם בטעות

מה לעשות אם הכלב שלך אוכל סם בטעות

קורות תאונות, ואם הכלב שלכם אכל סם, חשוב לדעת מה לעשות. בהתאם לסוג התרופה, הכמות הנבלעת וגודל הכלב שלך, ההשלכות יכולות לנוע בין קלות לחמורות. חשוב לפעול במהירות ובשלווה במצב זה כדי להבטיח את בטיחות חיית המחמד שלכם.

זהה את התרופה

הצעד הראשון הוא זיהוי התרופה. אם אתה יודע איזה סוג של תרופה הכלב שלך בלע, אתה יכול לחפש את תופעות הלוואי הפוטנציאליות וליצור קשר עם הווטרינר שלך או מרכז בקרת רעל לחיות מחמד לקבלת ייעוץ. אם אינך בטוח בסוג התרופה, אתה יכול לקחת את המיכל או האריזה לווטרינר או למרכז לבקרת רעלים לזיהוי.

צור קשר עם הווטרינר שלך

לאחר שזיהית את התרופה, צור קשר עם הווטרינר שלך או מרכז בקרת רעל לחיות מחמד. הם יוכלו לייעץ לך על דרך הפעולה הטובה ביותר. בהתאם לסוג התרופה ולכמות הנבלעת, הם עשויים להמליץ על גרימת הקאות, מתן פחם פעיל או מתן טיפול תומך.

לגרום להקאה

אם התרופה אינה חומצה, אלקלית, מוצר נפט או מאכל, הווטרינר שלך עשוי להמליץ על גרימת הקאות. זה יכול להיעשות על ידי מתן מי חמצן לכלב שלך או תרופה בשם אפומורפין. חשוב לעקוב אחר ההוראות של הווטרינר או המרכז לבקרת רעלים בעת גרימת הקאות.

מתן פחם פעיל

פחם פעיל הוא תרופה שניתן לתת לכלב שלך כדי לסייע בספיגת התרופה. חשוב לעקוב אחר ההוראות של הווטרינר או המרכז לבקרת רעלים בעת מתן פחם פעיל.

לספק טיפול תומך

בהתאם לסוג התרופה ולכמות הנבלעת, הווטרינר שלך עשוי להמליץ על מתן טיפול תומך. זה עשוי לכלול נוזלים תוך ורידי, תרופות להפחתת הקאות או תרופות להפחתת תופעות הלוואי של התרופה.

מניעת בליעה בשוגג

הדרך הטובה ביותר למנוע מהכלב שלך בליעת תרופה בטעות היא להרחיק את כל התרופות מהישג יד. אחסן אותם במקום מאובטח, כגון ארון או מגירה נעולים, וודא שהכלב שלך לא יכול לגשת אליהם. כמו כן, חשוב לשמור את כל התרופות במיכלים המקוריים שלהן ולהיפטר כראוי מכל תרופות שפג תוקפן או שאינן בשימוש. קורות תאונות, ואם הכלב שלך אכל תרופה, חשוב לפעול במהירות ובשלווה. זהה את התרופה, צור קשר עם הווטרינר שלך או מרכז בקרת רעל חיות מחמד, ופעל לפי ההוראות שלהם. אם אינך בטוח בסוג התרופה, קח את המיכל או האריזה לווטרינר או למרכז בקרת רעלים לזיהוי. כדי למנוע בליעה בשוגג, הרחק את כל התרופות מהישג יד ובמכלים המקוריים שלהן. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן