דף הבית » בידור ופנאי » מה לעשות אם הכלב אכל שוקולד?
מה לעשות אם הכלב אכל שוקולד?

מה לעשות אם הכלב אכל שוקולד?

מה רעיל בשוקולד?

שוקולד מכיל שני חומרים רעילים לכלבים: תיאוברומין וקפאין. תיאוברומין הוא אלקלואיד מר המצוי בפולי קקאו וצמחים אחרים. זה דומה לקפאין, אבל הרבה יותר חזק ועמיד יותר. תיאוברומין הוא מה שהופך את השוקולד לרעיל לכלבים. כמות התיאוברומין בשוקולד משתנה בהתאם לסוג השוקולד. לדוגמה, שוקולד מריר ושוקולד אפייה מכילים יותר תיאוברומין משוקולד חלב ושוקולד לבן.

מה לעשות אם הכלב שלך אכל שוקולד

אם הכלב שלך אכל שוקולד, חשוב לפעול במהירות. הצעד הראשון הוא להתקשר לווטרינר ולהסביר מה קרה. הווטרינר שלך עשוי להמליץ לך לגרום להקאה כדי להוציא את השוקולד מהמערכת של הכלב שלך. עם זאת, זה צריך להיעשות רק אם הווטרינר שלך מורה לך לעשות זאת. אם הכלב שלך כבר הקיא, אל תגרום להקאה.

תסמינים של הרעלת שוקולד

אם הכלב שלכם אכל שוקולד, שימו לב לסימנים של הרעלת שוקולד. אלה כוללים הקאות, שלשולים, צמא מוגבר, השתנה מוגברת, אי שקט ורעד. אם אתה מבחין באחד מהתסמינים הללו, פנה מיד לווטרינר שלך.

טיפול בהרעלת שוקולד

אם הכלב שלך אכל שוקולד והוא מראה סימני הרעלה, הווטרינר שלך עשוי להמליץ על טיפול. הטיפול עשוי לכלול גרימת הקאות, מתן פחם פעיל לספיגת הרעלים ומתן נוזלים לווריד כדי לשטוף את הרעלים ממערכת הכלב שלך.

מניעת הרעלת שוקולד

הדרך הטובה ביותר למנוע הרעלת שוקולד היא להרחיק את השוקולד מהישג ידו של הכלב. יש לאחסן שוקולד בכלי מאובטח ולהרחיק מחיות מחמד. אם אתה חייב לתת לכלב שלך פינוק, בחר אחד שמיועד במיוחד לכלבים.

חלופות שוקולד

אם אתה רוצה לתת לכלב שלך פינוק, יש הרבה אלטרנטיבות לשוקולד. אתה יכול לתת לכלב שלך פינוקים בטוחים לכלבים כגון חמאת בוטנים, גבינה או ירקות מבושלים. אתה יכול גם לתת לכלב שלך פינוקים שנעשו במיוחד עבור כלבים.

סיכום

שוקולד רעיל לכלבים, לכן חשוב לפעול במהירות אם הכלב שלכם אכל שוקולד. פנה לווטרינר לקבלת ייעוץ וטיפול. כדי למנוע הרעלת שוקולד, הרחיקו שוקולד מהישג ידו של כלבכם והעניקו לכלב שלכם פינוקים שנועדו במיוחד לכלבים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן