דף הבית » הכי חם » מה לעשות אם הטמפרטורה של תינוק מגיעה ל-40?

מה לעשות אם הטמפרטורה של תינוק מגיעה ל-40?

. מה לעשות אם הטמפרטורה של תינוק מגיעה ל-40?

מה לעשות אם הטמפרטורה של תינוק מגיעה ל-40?

כאשר החום של התינוק מגיע ל-40, זה נחשב לחום. חשוב למדוד את החום של תינוקך באופן קבוע כדי לוודא שאין לו חום. אם הטמפרטורה של תינוקך אכן מגיעה ל-40, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לעזור לו להרגיש טוב יותר.

כיצד למדוד את הטמפרטורה של התינוק שלך

הדרך המדויקת ביותר למדוד את הטמפרטורה של תינוקך היא באמצעות מדחום דיגיטלי. הנח את המדחום בבית השחי של תינוקך והשאיר אותו שם למשך שתי דקות. ודא שהמדחום אינו קר מדי או חם מדי לפני השימוש בו. ניתן להשתמש גם במדחום למצח, אך הוא אינו מדויק כמו מדחום לבית השחי.

מה לעשות אם הטמפרטורה של תינוקך גבוהה מדי

אם הטמפרטורה של תינוקך גבוהה מדי, עליך לנקוט בצעדים כדי להפחית אותה. תן לתינוק שלך אמבטיה פושרת או ספוג אותו במים פושרים. אתה יכול גם לתת להם תרופה להורדת חום כמו איבופרופן או פרצטמול. הקפד לעקוב בקפידה אחר ההוראות שעל האריזה.

מתי להתקשר לרופא

אם החום של תינוקך אינו יורד לאחר נקיטת צעדים להפחתתו, או אם תינוקך צעיר משלושה חודשים ויש לו חום, עליך להתקשר לרופא. הרופא שלך עשוי להמליץ על טיפולים נוספים או תרופות כדי לעזור להפחית את החום של תינוקך.

חשוב למדוד את החום של תינוקך באופן קבוע ולנקוט צעדים להורדת החום שלו אם הוא גבוה מדי. אם החום של תינוקך מגיע ל-40, עליך לנקוט בצעדים כדי להפחית אותו ולהתקשר לרופא אם הוא לא יורד.

השוואה מהירה

פעולה תיאור
קח טמפרטורה השתמש במדחום דיגיטלי כדי למדוד את הטמפרטורה של תינוקך.
הפחת חום תן לתינוק שלך אמבטיה פושרת או ספוג אותו במים פושרים. אתה יכול גם לתת להם תרופה להורדת חום כמו איבופרופן או פרצטמול.
תתקשר לרופא אם החום של תינוקך אינו יורד לאחר נקיטת צעדים להפחתתו, או אם תינוקך צעיר משלושה חודשים ויש לו חום, עליך להתקשר לרופא.

חשוב להיות מודעים לחום של תינוקך ולנקוט בצעדים להפחתתו אם הוא גבוה מדי. אם יש לך שאלות או חששות לגבי החום של תינוקך, תוכל לצפות בסרטונים ב-YouTube או לדבר עם הרופא שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן