דף הבית » הכי חם » מה לעשות אם הטלפון שלי נפל למים

מה לעשות אם הטלפון שלי נפל למים

מה לעשות אם הטלפון שלי נפל למים

מבוא

כולנו היינו שם. אתה בחוץ, והטלפון שלך מחליק מהיד שלך למים. בין אם זה בריכה, אגם או אוקיינוס, זה רגע מפחיד. אתה לא בטוח מה לעשות, ואתה מודאג לגבי גורל הטלפון שלך. החדשות הטובות הן שישנם צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להציל את הטלפון שלך מנזק מים. במאמר זה, נדון במה לעשות אם הטלפון שלך נופל למים וכיצד למנוע את זה מלהתרחש בעתיד.

מה לעשות אם הטלפון שלך נופל למים

אם הטלפון שלך נופל למים, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להוציא אותו מהמים מהר ככל האפשר. ברגע שהוא יצא מהמים, כבה אותו מיד. זה יעזור למנוע נזק נוסף. בשלב הבא, הסר את הסוללה וכל חלקים נשלפים אחרים, כגון כרטיס ה-SIM. זה יעזור למנוע התרחשות של נזק נוסף. לאחר שהסרת את הסוללה וחלקים נשלפים אחרים, עליך לייבש את הטלפון ככל האפשר. אתה יכול להשתמש במגבת או במטלית כדי לעשות זאת. לאחר שהטלפון יבש, עליך לשים אותו בקערת אורז לא מבושל. האורז יעזור לספוג כל לחות שעדיין בטלפון. השאירו את הטלפון בתוך האורז לפחות 24 שעות. לאחר 24 שעות, הוציאו את הטלפון מהאורז והפעילו אותו. אם הוא נדלק, אתה אמור להיות מסוגל להשתמש בו כרגיל. עם זאת, אם הוא לא נדלק, כדאי לקחת אותו לאיש מקצוע לבדיקה נוספת.

כיצד למנוע מהטלפון שלך ליפול למים

הדרך הטובה ביותר למנוע מהטלפון שלך ליפול למים היא להיות זהיר. ודא שתמיד תהיה לך אחיזה טובה בטלפון שלך ואל תניח אותו במקומות שבהם הוא עלול להחליק בקלות מהיד שלך. כדאי לשקול גם להשקיע במארז עמיד למים. כיסויים אלה נועדו לשמור על הטלפון שלך מפני נזקי מים. הם גם נהדרים להגנה על הטלפון שלך מפני סוגים אחרים של נזק, כגון נפילות ושריטות.

השוואה מהירה

פעולה אם הטלפון נפל למים מְנִיעָה
הוצא מהמים כן לא
לכבות כן לא
הסר סוללה וחלקים כן לא
לייבש כן לא
מכניסים אורז כן לא
להדליק כן לא
השקיעו בתיק עמיד למים לא כן

דעה אישית

נפל לי הטלפון למים כמה פעמים, ותמיד הצלחתי להציל אותו. הדבר החשוב ביותר הוא לפעול במהירות ולהוציא אותו מהמים בהקדם האפשרי. אני גם ממליץ להשקיע במארז עמיד למים כדי לעזור להגן על הטלפון שלך מפני נזקי מים. מדובר בהשקעה קטנה שיכולה לחסוך לכם הרבה כסף בטווח הארוך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן