דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות אם אתה לא יכול לישון?
מה לעשות אם אתה לא יכול לישון?

מה לעשות אם אתה לא יכול לישון?

מה לעשות אם אתה לא יכול לישון?

מתקשים לישון? אתה לא לבד. נדודי שינה היא בעיה נפוצה המשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. אבל אל דאגה, יש דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לך לישון טוב בלילה.

קבע לוח זמנים קבוע לשינה

יצירת לוח זמנים קבוע לשינה הוא אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לשפר את השינה שלך. לכו לישון והתעוררו באותה שעה בכל יום, גם בסופי השבוע. זה יעזור לגוף שלך להתרגל לדפוס שינה קבוע.

צור שגרת שינה מרגיעה

יצירת שגרת שינה מרגיעה יכולה לעזור לך להתכונן לשינה. התחל בעמעום האורות, אמבטיה או מקלחת חמה וקריאת ספר. הימנע ממסכים, כגון טלפונים, טאבלטים וטלוויזיות, מכיוון שהאור הכחול עלול לשבש את השינה שלך.

פעילות גופנית במהלך היום

פעילות גופנית במהלך היום יכולה לעזור לך לישון טוב יותר בלילה. שאפו לפחות 30 דקות של פעילות גופנית מתונה, כגון הליכה או ריצה, חמישה ימים בשבוע. הימנע מפעילות גופנית קרובה מדי לשעת השינה, מכיוון שהיא עלולה להקשות על ההירדמות.

הגבל קפאין ואלכוהול

קפאין ואלכוהול יכולים שניהם לשבש את השינה שלך. נסה להגביל את צריכת שניהם, במיוחד בערב. אם יש לך קפאין, נסה לאכול אותו מוקדם יותר ביום.

נסה טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה, כגון נשימה עמוקה, הרפיית שרירים מתקדמת ודמיון מודרך, יכולות לעזור לך להירגע ולהירדם. אתה יכול גם לנסות להאזין למוזיקה מרגיעה או לקולות טבע.

חפש עזרה במידת הצורך

אם אתה עדיין מתקשה לישון, דבר עם הרופא שלך. הם יכולים לעזור לך למצוא את הגורם לנדודי השינה שלך ולהמליץ על טיפולים שיכולים לעזור לך לישון טוב בלילה.

למידע נוסף, עיין בחיפוש זה ב-YouTube עבור הנושא.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן