דף הבית » הכי נצפים » מה לעשות אם אינך יכול להיכנס לחשבון הפייסבוק שלך

מה לעשות אם אינך יכול להיכנס לחשבון הפייסבוק שלך

מה לעשות אם אינך יכול להיכנס לחשבון הפייסבוק שלך

בדוק את פרטי הכניסה שלך

אם אינך מצליח להיכנס לחשבון הפייסבוק שלך, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את פרטי הכניסה שלך. ודא שאתה מזין את כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון הנכונים והסיסמה. אם אינך זוכר את הסיסמה שלך, תוכל לאפס אותה.

בדוק את הגדרות האבטחה שלך

אם בדקת את פרטי ההתחברות שלך והם נכונים, השלב הבא הוא לבדוק את הגדרות האבטחה שלך. פייסבוק מציעה מגוון הגדרות אבטחה שיכולות למנוע ממך להיכנס. לדוגמה, אם הפעלת אימות דו-שלבי, תצטרך להזין קוד שנשלח לטלפון או לכתובת המייל שלך כדי להיכנס.

פנה לתמיכה של פייסבוק

אם בדקתם את פרטי ההתחברות והגדרות האבטחה שלכם ועדיין לא מצליחים להיכנס, זה הזמן לפנות לתמיכה של פייסבוק. אתה יכול לעשות זאת על ידי ביקור במרכז העזרה של פייסבוק ולחיצה על הקישור "צור קשר". משם תוכלו למלא טופס ולשלוח אותו לפייסבוק.

לבדוק את הדואר האלקטרוני שלך

לאחר שיצרת קשר עם התמיכה של פייסבוק, הם עשויים לשלוח לך אימייל עם הוראות כיצד לאפס את הסיסמה שלך או לגשת לחשבון שלך. הקפד לבדוק את הדוא"ל שלך באופן קבוע אם יש עדכונים מפייסבוק.

תבדוק את תיקיית הספאם שלך

אם אינך מקבל אימייל מפייסבוק, בדוק בתיקיית הספאם שלך. לפעמים מיילים מפייסבוק יכולים להגיע לתיקיית הספאם שלך, אז הקפד לבדוק גם שם.

נסה דפדפן אחר

אם אתה עדיין נתקל בבעיות בכניסה לחשבון הפייסבוק שלך, נסה להשתמש בדפדפן אחר. לפעמים, דפדפנים מסוימים יכולים לגרום לבעיות בכניסה. נסה להשתמש בדפדפן אחר וראה אם זה עוזר.

צור חשבון חדש

אם אתה עדיין נתקל בבעיות בכניסה לחשבון שלך, ייתכן שתצטרך ליצור חשבון חדש. זהו המוצא האחרון, מכיוון שלא תוכל לגשת לחשבון הישן שלך. כדי ליצור חשבון חדש, בקר בדף הבית של פייסבוק ולחץ על כפתור "צור חשבון חדש". תקלות בכניסה לחשבון הפייסבוק שלך עלולות להיות מתסכלות, אבל עם העצות האלה, אתה אמור להיות מסוגל להיכנס שוב. אם אתה צריך עוד מידע, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן