דף הבית » הכי נצפים » מה לעשות אם אין פתרון עדשות

מה לעשות אם אין פתרון עדשות

מה לעשות אם אין פתרון עדשות

מהו פתרון עדשות?

תמיסת עדשות היא נוזל מיוחד המשמש לניקוי ואחסון עדשות מגע. זה עוזר לשמור על לחות העדשות וללא חיידקים ופסולת אחרת. ללא תמיסת עדשות, עדשות מגע עלולות להפוך יבשות ולא נוחות, ואף לגרום לדלקות עיניים.

מה לעשות אם אין פתרון לעדשות

אם אתה מוצא את עצמך ללא תמיסת עדשות, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור. הנה כמה טיפים מה לעשות אם אין תמיסת עדשות:

1. השתמש בתמיסת מלח

אם אין לך תמיסת עדשות, אתה יכול להשתמש בתמיסת מלח כתחליף. תמיסת מלח היא תמיסה סטרילית המשמשת לניקוי פצעים ועדשות מגע. זה זמין ללא מרשם ברוב בתי המרקחת ובתי המרקחת.

2. השתמש במים מזוקקים

אם אין לך גישה לתמיסת מלח, אתה יכול להשתמש במים מזוקקים כתחליף. מים מזוקקים נקיים מחיידקים וזיהומים אחרים, כך שהם בטוחים לשימוש על עדשות מגע. עם זאת, חשוב לציין שאין להשתמש במים מזוקקים לאחסון עדשות מגע, שכן הם עלולים לגרום להתייבשות העדשות.

3. השתמש במי ברז

אם אין לך גישה למים מזוקקים, אתה יכול להשתמש במי ברז כתחליף. עם זאת, חשוב לציין שמי ברז עלולים להכיל חיידקים וזיהומים נוספים, ולכן לא מומלץ להשתמש בהם על עדשות מגע. אם אתה משתמש במי ברז, הקפד להרתיח אותם תחילה כדי להרוג כל חיידק.

4. השתמש במארזים לעדשות מגע

אם אין לך גישה לאף אחד מהפתרונות לעיל, אתה יכול להשתמש במארזים לעדשות מגע כדי לאחסן את העדשות שלך. נרתיקים לעדשות מגע נועדו לשמור על לחות העדשות שלך וללא חיידקים ופסולת אחרת. הקפד לנקות את המארזים באופן קבוע כדי למנוע הצטברות של חיידקים.

סיכום

אם אתה מוצא את עצמך ללא תמיסת עדשות, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור. אתה יכול להשתמש בתמיסת מלח, מים מזוקקים או מי ברז כתחליף. אתה יכול גם להשתמש במארזים לעדשות מגע לאחסון העדשות שלך. חשוב לציין שקודם כל יש להרתיח מי ברז, ולנקות באופן קבוע את נרתיקים לעדשות מגע. למידע נוסף על עדשות מגע ופתרונות עדשות, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן