דף הבית » לא להאמין » מה לעשות אחרי שיש מספיק חתימות על העצומה?
מה לעשות אחרי שיש מספיק חתימות על העצומה?

מה לעשות אחרי שיש מספיק חתימות על העצומה?

1. אמת את החתימות

לאחר שאספת מספיק חתימות, עליך לאמת אותן. זה אומר שצריך לבדוק שכל החתימות תקפות ושהחותמים הם מי שהם אומרים שהם. אתה יכול לעשות זאת על ידי בקשת הוכחת זהות, כגון רישיון נהיגה או דרכון. כדאי גם לוודא שכל החתימות הן של אנשים שמתאימים לחתום על העצומה.

1.1 בדוק את זכאות החותמים

בעת אימות החתימות, יש לבדוק גם שכל החותמים כשירים לחתום על העצומה. משמעות הדבר היא שהם צריכים להיות בגיל חוקי ובעלי הזכות לחתום על העתירה באזור השיפוט שבו היא נחתמת.

1.2 בדוק אם יש חתימות כפולות

כדאי גם לבדוק חתימות כפולות. המשמעות היא שכדאי לוודא שאותו אדם לא חתם על העצומה יותר מפעם אחת. אם אתה מוצא חתימות כפולות, עליך להסיר אותן מהעצומה.

2. הצג את העתירה

לאחר אימות החתימות, עליך להציג את העצומה. המשמעות היא שעליכם להגיש את העתירה לרשות או לארגון הרלוונטי. בהתאם לסוג העתירה, זה יכול להיות גוף ממשלתי, חברה או ארגון לא ממשלתי. עליך לוודא כי הגשת העתירה בפורמט הנכון וכי אתה מספק את כל המידע הדרוש.

2.1 הכן מכתב נלווה

בעת הגשת העתירה יש להכין גם מכתב נלווה. זה אמור להסביר מדוע אתה מגיש את העתירה ומה אתה מבקש. כמו כן, עליו לספק מידע ליצירת קשר עבורך ועבור שאר החותמים על העצומה.

2.2 מעקב

לאחר הגשת העתירה, עליך לפנות לרשות או לארגון הרלוונטי. המשמעות היא שכדאי לבדוק האם הם קיבלו את העתירה והאם נקטו בה פעולה כלשהי. כדאי גם לעדכן את החותמים על העצומה בהתקדמות העצומה.

3. קדם את העצומה

לאחר הגשת העתירה, כדאי גם לקדם אותה. המשמעות היא שעליך להשתמש במדיה חברתית, במדיה המסורתית ובערוצים אחרים כדי להפיץ את הבשורה על העצומה. כדאי גם לעודד אנשים לשתף את העצומה עם החברים והמשפחה שלהם.

3.1 השתמש במדיה חברתית

מדיה חברתית היא דרך מצוינת לקדם את העצומה שלך. עליך ליצור עמוד עבור העצומה בפייסבוק, טוויטר ואתרי מדיה חברתית אחרים. כדאי גם לפרסם עדכונים שוטפים לגבי העצומה ולעודד אנשים לשתף אותה.

3.2 פנה לתקשורת

כדאי לפנות גם לתקשורת. המשמעות היא שעליך לפנות לעיתונים מקומיים, תחנות רדיו ותחנות טלוויזיה כדי ליידע אותם על העצומה. כדאי גם ליצור הודעות לעיתונות וחומרים אחרים כדי לסייע בקידום העצומה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן