דף הבית » יותר » מה להביא את הכלב לפנסיון כדי שהכלב יהיה רגוע יותר
2023-06-23 14:47:00+02:00

מה להביא את הכלב לפנסיון כדי שהכלב יהיה רגוע יותר

מבוא

כאשר אתה צריך להשאיר את הכלב האהוב שלך בפנסיון, זו יכולה להיות תקופה קשה גם לך וגם לחיית המחמד שלך. אתם רוצים לוודא שלכלב שלכם יהיה נוח ומאושר במהלך השהות, וזה אומר להביא את הדברים הנכונים לפנסיון. הנה כמה טיפים ורעיונות מה להביא את הכלב לפנסיון כדי שהכלב יהיה רגוע יותר.

הביאו פריטים מוכרים

הבאת פריטים מוכרים מהבית יכולה לעזור לכלב שלך להרגיש יותר בנוח ובטוח. הביאו צעצוע או שמיכה אהובים, או כל דבר אחר שהכלב שלכם רגיל להיות בסביבה. זה יעזור להם להסתגל לסביבה החדשה ויגרום להם להרגיש יותר בנוח. אתה יכול גם להביא את האוכל והפינוקים של הכלב שלך כדי שהתזונה שלו תישאר זהה.

לספק נוחות ובידור

הכלב שלך יזדקק למשהו שיעסיק אותם וישעשע אותם בזמן שהם בפנסיון. הביאו כמה פריטים שהכלב שלכם נהנה לשחק איתם, כמו צעצוע קונג או צעצוע לעיסה. אתה יכול גם להביא כמה ספרים או DVD שהכלב שלך יכול לצפות בזמן שהם שם.

ודא שהכלב נוח

הכלב שלכם יצטרך מקום נוח לישון בו בזמן שהוא בפנסיון. הביאו מיטה או ארגז שהכלב שלכם רגיל לישון בהם. אם הכלב שלכם רגיל לישון בתנוחה מסוימת, הקפידו להביא מיטה או ארגז שיתאימו לכך. כדאי גם להביא כמה שמיכות וכריות כדי לוודא שהכלב שלכם מרגיש בנוח.

הביאו ציוד טיפוח

אם הכלב שלכם צריך להיות מסודר בזמן שהוא בפנסיון, דאגו להביא את הציוד הדרוש. זה כולל מברשות, מסרקים, שמפו, מרכך וציוד טיפוח אחר. כדאי גם להביא כמה מגבות כדי לוודא שהכלב שלך מסוגל להתייבש לאחר אמבטיה.

תביא תרופות

אם הכלב שלך מקבל תרופות כלשהן, הקפד להביא אותם לפנסיון. זה כולל גם תרופות מרשם וגם תרופות ללא מרשם. הקפד לספק הנחיות ברורות כיצד לתת את התרופות, ובאיזו תדירות יש לתת אותן.

תביא חטיף אהוב

הבאת חטיף אהוב יכול לעזור לכלב שלך להרגיש יותר בבית. זה יכול להיות כל דבר, החל מפינוק מיוחד ועד לסוג אוכל מועדף. הקפידו לבדוק מול הפנסיון לוודא שהחטיף מותר.

ספק הוראות

דאגו לספק הנחיות לצוות הפנסיון כיצד לטפל בכלבכם. זה כולל מידע על זמני האכלה, צרכי פעילות גופנית וכל מצב רפואי או אלרגיה שיכולים להיות לכלב שלך. כמו כן, עליך לספק פרטי התקשרות למקרה שהצוות יצטרך להגיע אליך.

סיכום

כאשר אתה צריך להשאיר את הכלב שלך בפנסיון, זה יכול להיות קשה גם לך וגם לחיית המחמד שלך. אבל על ידי הבאת הפריטים הנכונים, אתה יכול לוודא שלכלב שלך נוח ומאושר במהלך שהותם. הקפידו להביא פריטים מוכרים, פריטי נוחות ובידור, ציוד טיפוח, תרופות, חטיף אהוב והנחיות לצוות. עם הפריטים הנכונים, הכלב שלך יהיה רגוע ונינוח יותר במהלך שהותו. מה כדי להבעא לכלב לפנסיון כדי שהכלב היה רגוע יותר מה להביא את הכלב לפנסיון כדי שהכלב יהיה רגוע יותר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן