דף הבית » יותר » מה יותר קרוב לציון של ברסלב קייב או אודסה?
2023-06-18 10:41:00+02:00

מה יותר קרוב לציון של ברסלב קייב או אודסה?

השוואה בין ציוני ברסלב קייב ואודסה

התחרות בין ברסלב קייב לאודסה הייתה עזה כבר שנים רבות, ושתי הקבוצות היו באופן עקבי בין המובילות בליגת העל האוקראינית. אבל איזו קבוצה קרובה יותר לניקוד של ברסלב? כדי לענות על שאלה זו, חשוב להסתכל על הביצועים הכוללים של שתי הקבוצות לאורך העונות שלהן. ברסלב קייב הייתה בעקביות בראש הטבלה, בעוד אודסה הייתה קצת יותר לא עקבית. כשזה מגיע לשיא הראש בראש, ברסלב קייב יש את היתרון עם מאזן של 10 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-4 אֲבֵדוֹת. זאת בהשוואה לשיא של אודסה של 5 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-10 הפסדים. זה מצביע על כך שברסלב קייב היא הקבוצה שקרובה יותר לניקוד של ברסלב. עם זאת, כשזה מגיע לשערים שהובקעו וכבשו, שתי הקבוצות קרובות הרבה יותר. ברסלב קייב כבשה 40 שערים וספגה 24, בעוד אודסה כבשה 37 שערים וספגה 26. זה מצביע על כך ששתי הקבוצות שוות למדי מבחינת יכולת להבקיע ולהגן. בכל הנוגע לשחקנים הבודדים, לברסלב קייב יש כמה מהשחקנים הטובים בליגה, כאשר אנשים כמו אנדריי ירמולנקו, ארטם קרבטס ויבהן קונופליאנקה משחקים כולם תפקיד מרכזי בהצלחת הקבוצה. לאודסה, לעומת זאת, יש כמה שחקנים סולידיים אבל חסרה את כוח הכוכבים של ברסלב קייב. לבסוף, כשזה מגיע לפן הפיננסי של העניינים, לברסלב קייב יש יתרון. למועדון יש תקציב של כ-300 מיליון שקל, ואילו לאודסה יש תקציב של כ-200 מיליון שקל. זה מצביע על כך שלברסלב קייב יש את המשאבים הכספיים להביא עוד שחקנים איכותיים ולהתחרות ברמה הגבוהה ביותר.

סיכום

בסך הכל נראה כי ברסלב קייב היא הקבוצה הקרובה יותר לניקוד של ברסלב. לקבוצה יש רקורד ראש בראש טוב יותר, שחקנים בודדים טובים יותר ומשאבים פיננסיים עמוקים יותר. אודסה, לעומת זאת, קבוצה סולידית אך חסרה את כוח הכוכבים והמשאבים הכספיים של ברסלב קייב.

דעה אישית

לדעתי ברסלב קייב היא הפייבוריטית הברורה בכל הנוגע לניקוד של ברסלב. הקבוצה הייתה בעקביות בראש הטבלה ויש לה כמה מהשחקנים הטובים בליגה. המשאבים הכספיים של הקבוצה גם נותנים להם יתרון על היריבות שלהם, ומאפשרים להם להביא שחקנים מובילים ולהתחרות ברמה הגבוהה ביותר.

מחשבות אחרונות

בסופו של דבר, ברור שברסלב קייב היא הקבוצה הקרובה יותר לניקוד של ברסלב. לקבוצה יש רקורד ראש בראש טוב יותר, שחקנים בודדים טובים יותר ומשאבים פיננסיים עמוקים יותר. אודסה, לעומת זאת, קבוצה סולידית אך חסרה את כוח הכוכבים והמשאבים הכספיים של ברסלב קייב. כתוצאה מכך, ברסלב קייב היא הפייבוריטית הברורה לזכייה בליגת העל האוקראינית העונה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן