דף הבית » יותר » מה יותר משתלם: מזגן או מאוורר?
2023-06-15 02:31:00+02:00

מה יותר משתלם: מזגן או מאוורר?

מבוא

כשזה מגיע לקירור הבית שלך, יש לך כמה אפשרויות. ניתן לרכוש מזגן, מאוורר או שילוב כלשהו של השניים. אבל איזה מהם משתלם יותר? במאמר זה, נחקור את העלות והיעילות של מזגנים ומאווררים כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת.

העלות של מזגנים ומאווררים

מזגנים יכולים להיות יקרים. בהתאם לגודל וסוג המזגן, תוכלו לצפות לשלם בין כמה מאות לכמה אלפי ₪. מזגנים ניידים, שנועדו לקרר חדר אחד בלבד, הם בדרך כלל האפשרות המשתלמת ביותר. מזגני חלונות, שנועדו לקרר בית שלם, יכולים להיות הרבה יותר יקרים. המאווררים, לעומת זאת, הרבה יותר זולים. ניתן לרכוש מאוורר בסיסי ב-50 ₪ בלבד. עם זאת, אם אתה מחפש מאוורר חזק יותר, אתה יכול לצפות לשלם יותר. מאווררים יוקרתיים יכולים לעלות עד כמה מאות ₪.

מזגנים מול מאווררים

בכל הנוגע לקירור הבית, מזגנים יעילים הרבה יותר ממאווררים. מזגנים משתמשים בקירור כדי לקרר את האוויר, בעוד המאווררים פשוט מפריחים אוויר. משמעות הדבר היא שמזגנים טובים הרבה יותר בקירור חדר מאשר מאווררים. עם זאת, למאווררים יש יתרון אחד מרכזי על פני מזגנים: הם הרבה יותר חסכוניים באנרגיה. מאווררים צורכים הרבה פחות חשמל ממזגנים, מה שאומר שהם זולים יותר להפעלה.

איזו אפשרות מתאימה לך?

כשזה מגיע לבחירה בין מזגן למאוורר, זה מאוד תלוי בצרכים שלכם. אם אתם מחפשים דרך לקרר חדר בודד, מאוורר עשוי להיות האפשרות המשתלמת ביותר. עם זאת, אם אתם מחפשים לקרר בית שלם, מזגן עשוי להיות הבחירה הטובה ביותר.

סיכום

כשזה מגיע לקירור הבית שלך, יש כמה אפשרויות. מזגנים יעילים יותר ממאווררים, אבל הם גם יקרים יותר. מאווררים הם הרבה יותר סבירים, אבל הם לא כל כך יעילים. בסופו של דבר, הבחירה בין מזגן למאוורר תלויה בצרכים ובתקציב שלכם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן