דף הבית » יותר » מה יותר יפה, תאילנד או הפיליפינים?
2023-06-07 16:31:00+02:00

מה יותר יפה, תאילנד או הפיליפינים?

מבוא

כשזה מגיע לבחירת מפלט טרופי, גם תאילנד וגם הפיליפינים מציעות חוויות מדהימות. בשתי המדינות יש חופים יפים, אוכל מדהים ושפע של פעילויות להעסיק אותך. אבל מה יותר יפה, תאילנד או הפיליפינים? כדי לענות על שאלה זו, נשווה בין שתי המדינות מבחינת נוף, אוכל, פעילויות ומחירים.

נוף

כשזה מגיע לנוף, גם לתאילנד וגם לפיליפינים יש המון מה להציע. תאילנד ידועה בחופי החול הלבנים המדהימים שלה, המים הצלולים והג'ונגלים השופעים שלה. במדינה יש גם שפע של מקדשים עתיקים, נופי הרים מדהימים וערים תוססות. הפיליפינים, לעומת זאת, ידועים בחופים המדהימים, האיים הציוריים ושוניות האלמוגים המדהימות. במדינה יש גם שפע של הרי געש, מפלים ויערות עבותים. שתי המדינות מציעות נופים מדהימים, אבל לפיליפינים יש יתרון בכל הנוגע לחופים ולאיים.

מזון

כשזה מגיע לאוכל, גם לתאילנד וגם לפיליפינים יש המון מה להציע. תאילנד ידועה בקארי טעים, מרקים חריפים ואוכל רחוב טעים. בארץ יש גם שפע של מנות פירות ים, פירות טריים וקינוחים טעימים. הפיליפינים, לעומת זאת, ידועים במנות האדובו הטעימות, אטריות הפנקיט המלוחות ופירות הים הטעימים שלה. בארץ יש גם שפע של קינוחים טעימים, פירות טריים ומנות ייחודיות. שתי המדינות מציעות אוכל טעים, אבל לתאילנד יש יתרון בכל הנוגע למגוון.

פעילויות

כשזה מגיע לפעילויות, גם לתאילנד וגם לפיליפינים יש המון מה להציע. תאילנד ידועה בנקודות הצלילה המדהימות שלה, טיולי הג'ונגל ההרפתקניים וחיי הלילה התוססים שלה. במדינה יש גם שפע של אתרי תרבות, פעילויות חוצות וחוויות ייחודיות. הפיליפינים, לעומת זאת, ידועה בחופים המדהימים שלה, בסיורי דילוגים ייחודיים באיים ובפסטיבלים התוססים. במדינה יש גם שפע של פעילויות הרפתקאות, אתרי תרבות ופעילויות חוצות. שתי המדינות מציעות שפע של פעילויות, אבל לתאילנד יש יתרון בכל הקשור לחיי לילה והרפתקאות.

מחירים

בכל הנוגע למחירים, גם לתאילנד וגם לפיליפינים יש המון מה להציע. תאילנד ידועה במחירים הנוחים שלה, כאשר מלונות וארוחות עולים בסביבות 200 ש"ח ללילה ו-20 ש"ח לארוחה. בארץ יש גם שפע של פעילויות מותאמות לתקציב, עם סיורים ופעילויות בעלות של כ-100 ₪. הפיליפינים, לעומת זאת, ידועה במחירים נוחים, כאשר מלונות וארוחות עולים בסביבות 150 ש"ח ללילה ו-10 ש"ח לארוחה. בארץ יש גם שפע של פעילויות מותאמות לתקציב, עם סיורים ופעילויות בעלות של כ-50 ₪. שתי המדינות מציעות מחירים נוחים, אבל לפיליפינים יש יתרון בכל הנוגע לפעילויות ידידותיות לתקציב.

סיכום

כשזה מגיע לבחירת מפלט טרופי, גם תאילנד וגם הפיליפינים מציעות חוויות מדהימות. תאילנד ידועה בחופי החול הלבנים המדהימים שלה, בקארי טעים וחיי לילה תוססים. הפיליפינים, לעומת זאת, ידועים בחופים המדהימים, האיים הציוריים ומנות האדובו בטעמים. שתי המדינות מציעות נופים מדהימים, אוכל טעים ושפע של פעילויות. אבל כשזה מגיע למה יותר יפה, לפיליפינים יש את היתרון בכל הנוגע לחופים ואיים, בעוד לתאילנד יש את היתרון בכל הקשור לחיי לילה והרפתקאות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן