דף הבית » יותר » מה יותר ידידותי לסביבה עט או עיפרון?
2023-06-07 01:58:00+02:00

מה יותר ידידותי לסביבה עט או עיפרון?

מבוא

כשזה מגיע לכתיבה, עטים ועפרונות הם שני כלי הכתיבה הפופולריים ביותר. אבל מה יותר ידידותי לסביבה? במאמר זה, נחקור את ההשפעה הסביבתית של עטים ועפרונות כאחד, ואיזו ידידותית יותר לסביבה.

ההשפעה הסביבתית של עטים

עטים הם כלי כתיבה פופולרי, אך ההשפעה הסביבתית שלהם אינה גדולה. רוב העטים עשויים מפלסטיק, שהוא חומר שאינו מתכלה. המשמעות היא שכאשר זורקים עט, יידרשו מאות שנים להתפרק. יתר על כן, ייצור עטים מפלסטיק דורש אנרגיה ומשאבים, דבר התורם לזיהום אוויר ומים. בנוסף, עטים דורשים אנרגיה רבה לשימוש. רוב העטים משתמשים במחסניות דיו, שצריך להחליף לעתים קרובות. זה תורם ליותר פסולת וזיהום.

ההשפעה הסביבתית של עפרונות

עפרונות הם כלי כתיבה פופולרי נוסף, והם הרבה יותר ידידותיים לסביבה מעטים. עפרונות עשויים בדרך כלל מעץ וגרפיט, שניהם חומרים מתכלים. המשמעות היא שכאשר זורקים עיפרון, הוא יתפרק תוך זמן קצר בהרבה מאשר עט. בנוסף, עפרונות אינם דורשים הרבה אנרגיה לשימוש. רוב העפרונות משתמשים בעופרת, שאין צורך להחליף אותה לעתים קרובות כמו מחסניות דיו. זה מפחית את כמות הפסולת המיוצרת.

מה יותר ידידותי לסביבה?

כשזה מגיע להשפעה על הסביבה, העפרונות הם המנצחים הברורים. עפרונות עשויים מחומרים מתכלים, והם דורשים פחות אנרגיה לשימוש. זה הופך אותם לבחירה הרבה יותר ידידותית לסביבה מאשר עטים.

השוואת עלויות

כשזה מגיע לעלות, עטים ועפרונות זהים בערך. חבילה של 12 עטים עולה בדרך כלל בסביבות 20 ש"ח, וחפיסה של 12 עפרונות עולה בדרך כלל בערך אותו הדבר.

סיכום

כשזה מגיע לכתיבה, עטים ועפרונות הם שני כלי הכתיבה הפופולריים ביותר. עם זאת, כשמדובר בהשפעה סביבתית, העפרונות הם המנצחים הברורים. עפרונות עשויים מחומרים מתכלים, והם דורשים פחות אנרגיה לשימוש. זה הופך אותם לבחירה הרבה יותר ידידותית לסביבה מאשר עטים. יתר על כן, גם עטים וגם עפרונות עולים בערך אותו דבר, כך שאין צורך לדאוג לבזבז יותר כסף על עפרונות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן