דף הבית » מידע מקצועי » מה יותר זול, קפריסין או יוון?
2023-05-01 08:13:00+02:00

מה יותר זול, קפריסין או יוון?

מבוא

האם אתה שוקל חופשה לקפריסין או ליוון? אם כן, ייתכן שאתה תוהה מהי האפשרות הטובה ביותר עבורך, בהתבסס על עלות. במאמר זה נשווה בין שתי המדינות והעלויות שלהן, כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת.

עלות לינה בקפריסין

הלינה בקפריסין היא בדרך כלל די משתלמת. ניתן למצוא בארץ שפע של מלונות, בתי הארחה והוסטלים מוזלים בתקציב, במיוחד בערים. בממוצע אפשר לצפות לשלם בסביבות 250-350 ש"ח ללילה עבור חדר זוגי במלון תקציבי. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר יוקרתי, תוכלו למצוא שפע של מלונות ברמה בינונית ויוקרתית גם בארץ. בממוצע אפשר לצפות לשלם בסביבות 500-700 ₪ ללילה עבור חדר זוגי במלון בינוני. עבור מלון יוקרתי, אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 700-1000 ₪ ללילה.

עלות לינה ביוון

גם הלינה ביוון די משתלמת. ניתן למצוא בארץ שפע של מלונות, בתי הארחה והוסטלים מוזלים בתקציב, במיוחד בערים. בממוצע אפשר לצפות לשלם בסביבות 200-300 ₪ ללילה עבור חדר זוגי במלון תקציב. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר יוקרתי, תוכלו למצוא שפע של מלונות ברמה בינונית ויוקרתית גם בארץ. בממוצע אפשר לצפות לשלם בסביבות 500-700 ₪ ללילה עבור חדר זוגי במלון בינוני. עבור מלון יוקרתי, אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 700-1000 ₪ ללילה.

עלות מזון ושתייה בקפריסין

עלות האוכל והשתייה בקפריסין היא בדרך כלל די משתלמת. ניתן למצוא בארץ שפע של מסעדות ובתי קפה בתקציב נמוך, במיוחד בערים. בממוצע אפשר לצפות לשלם בסביבות 25-50 ₪ על ארוחה במסעדה חסכונית. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר יוקרתי, תוכלו למצוא שפע של מסעדות ביניים ויוקרתיים גם בארץ. בממוצע, אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 50-100 ₪ עבור ארוחה במסעדה בינונית. עבור מסעדה יוקרתית, אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 100-200 ₪.

עלות מזון ושתייה ביוון

גם עלות האוכל והשתייה ביוון די משתלמת. ניתן למצוא בארץ שפע של מסעדות ובתי קפה בתקציב נמוך, במיוחד בערים. בממוצע אפשר לצפות לשלם בסביבות 20-40 ₪ על ארוחה במסעדה חסכונית. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר יוקרתי, תוכלו למצוא שפע של מסעדות ביניים ויוקרתיים גם בארץ. בממוצע, אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 40-80 ₪ עבור ארוחה במסעדה בינונית. עבור מסעדה יוקרתית, אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 80-150 ₪.

סיכום

כשזה מגיע לעלות, גם קפריסין וגם יוון יכולות להיות די סבירות למטיילים. לינה ואוכל ושתייה הם בדרך כלל סבירים למדי בשתי המדינות, כאשר המחירים דומים. עם זאת, בכל הנוגע לעלות הכוללת, יוון עשויה להיות האפשרות הטובה יותר עבור מטיילים עם תקציב. זאת בשל העלות הנמוכה יותר של לינה ואוכל ושתייה ביוון בהשוואה לקפריסין. אם אתם מחפשים חופשה במחיר סביר, אולי כדאי לכם לשקול את יוון על קפריסין.

משאבים נוספים

אם תרצה ללמוד עוד על יוקר המחיה בקפריסין וביוון, הנה כמה משאבים נוספים שתוכל לבדוק:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן