דף הבית » יותר » מה יותר זול – וויסקי או וודקה?
2023-05-20 17:48:00+02:00

מה יותר זול – וויסקי או וודקה?

מה זה וויסקי?

וויסקי הוא סוג של משקה אלכוהולי מזוקק העשוי מחית דגנים מותסס. דגנים שונים משמשים לזנים שונים, לרבות שעורה, שעורה מאלטה, שיפון, שיפון מאלט, חיטה ותירס. הוא מיושן בדרך כלל בחביות עץ, עשויות בדרך כלל מעץ אלון לבן חרוך. וויסקי הוא אלכוהול בפיקוח קפדני ברחבי העולם עם מחלקות וסוגים רבים. המאפיינים המאחדים האופייניים של המעמדות והסוגים השונים הם תסיסה של דגנים, זיקוק ויישון בחביות עץ.

מה זה וודקה?

וודקה היא משקה אלכוהולי מזוקק המורכב בעיקר ממים ואתנול, לפעמים עם עקבות של זיהומים וחומרי טעם וריח. באופן מסורתי, וודקה מיוצרת על ידי זיקוק של דגנים מותססים או תפוחי אדמה, אם כי כמה מותגים מודרניים משתמשים בחומרים אחרים, כגון פירות או סוכר. וודקה מיוצרת בדרך כלל מדגנים מותססים כמו שיפון, חיטה, שעורה או תירס. הוא משמש לרוב בקוקטיילים ומשקאות מעורבים.

מה יותר זול – וויסקי או וודקה?

כשזה מגיע לעלות, וויסקי וודקה דומים למדי. באופן כללי, וויסקי מעט יותר יקר מוודקה, עם מחירים הנעים בין 30-200 ₪ לבקבוק של 750 מ"ל. וודקה, לעומת זאת, עולה בדרך כלל בין ₪20-150 לבקבוק באותו גודל. עם זאת, העלות של כל אחת מהרוחות עשויה להשתנות מאוד בהתאם למותג, לאיכות ולסוג.

עלות וויסקי

עלות הוויסקי יכולה להשתנות מאוד בהתאם למותג, איכות וסוג הוויסקי. באופן כללי, וויסקי מעט יותר יקר מוודקה, עם מחירים הנעים בין 30-200 ₪ לבקבוק של 750 מ"ל. הוויסקי היקרים ביותר מיושנים בדרך כלל לפרקי זמן ארוכים יותר, ובעלי אחוז אלכוהול גבוה יותר.

עלות וודקה

עלות הוודקה משתנה גם בהתאם למותג, לאיכות ולסוג. באופן כללי, וודקה מעט יותר זולה מוויסקי, כאשר המחירים נעים בין 20-150 ₪ לבקבוק של 750 מ"ל. הוודקות היקרות ביותר עשויות בדרך כלל ממרכיבים באיכות גבוהה יותר, ובעלות תכולת אלכוהול גבוהה יותר. בסך הכל, וויסקי בדרך כלל מעט יותר יקר מוודקה. עם זאת, העלות של כל אחת מהרוחות עשויה להשתנות מאוד בהתאם למותג, לאיכות ולסוג. למי שמחפש אפשרות זולה יותר, וודקה היא בדרך כלל הבחירה הטובה יותר. למידע נוסף על ההבדלים בין וויסקי לוודקה, ניתן לבקר בהויפקיה למידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן