דף הבית » יותר » מה יותר זול, אושר עד או רמי לוי?
2023-05-20 11:43:00+02:00

מה יותר זול, אושר עד או רמי לוי?

מבוא

קניות במכולת הן חלק הכרחי מהחיים. כדי להפיק את המרב מתקציב המכולת שלך, חשוב להשוות מחירים והיצע בין חנויות שונות. בישראל שתיים מחנויות המכולת הפופולריות הן אושר עד ורמי לוי. אבל איזה מהם זול יותר? במאמר זה נשווה את אושר עד ורמי לוי כדי לגלות איזו חנות היא העסקה הטובה יותר.

סקירת מודעות אושר

אושר עד היא רשת סופרמרקטים הממוקמת ברחבי ישראל. הרשת נמצאת בבעלות קבוצת שופרסל, שהיא הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל. אושר עד מציעה מבחר רחב של מוצרים, לרבות תוצרת טרייה, מוצרי חלב, מזון קפוא, מוצרים ארוזים ועוד. החנויות כוללות גם דלפק מעדניות, מאפייה ואטליז. המחירים באושר עד בדרך כלל נמוכים משאר הסופרמרקטים בישראל.

סקירה כללית של רמי לוי

רמי לוי היא רשת סופרמרקטים נוספת הממוקמת ברחבי ישראל. הרשת נמצאת בבעלות רמי לוי שיווק השקמה, שהיא הרשת הקמעונאית השנייה בגודלה בישראל. רמי לוי מציעה מבחר רחב של מוצרים לרבות תוצרת טרייה, מוצרי חלב, מזון קפוא, סחורה ארוזה ועוד. החנויות כוללות גם דלפק מעדניות, מאפייה ואטליז. המחירים ברמי לוי בדרך כלל נמוכים משאר הסופרמרקטים בישראל.

השוואת מחירים

בכל הנוגע למחיר, גם אושר עד וגם רמי לוי מציעים מחירים תחרותיים. המחירים של מוצרים בודדים עשויים להשתנות, אך שתי החנויות מציעות מבצעים מעולים על מגוון מוצרים. כך למשל, קופסת דגני בוקר באושר עד במחיר של 10.99 שקל, בעוד שאותה קופסת דגני בוקר אצל רמי לוי במחיר של 9.99 שקל. כשמדובר בתוצרת טרייה, שתי החנויות מציעות מחירים תחרותיים. באושר עד מחיר ק"ג תפוחים עומד על 5.99 שקל, בעוד שק"ג תפוחים זהה ברמי לוי מתומחר ב-5.49 שקל.

בחירת מוצר

בכל הנוגע לבחירת מוצרים, גם אושר עד וגם רמי לוי מציעים מבחר רחב של מוצרים. שתי החנויות מציעות מגוון תוצרת טרייה, מוצרי חלב, מזון קפוא, מוצרים ארוזים ועוד. החנויות כוללות גם דלפק מעדניות, מאפייה ואטליז.

שירות לקוחות

בכל הנוגע לשירות לקוחות, גם אושר עד וגם רמי לוי מציעים צוות ידידותי ועוזר. בשתי החנויות יש צוות מיומן שיכול לעזור ללקוחות למצוא את המוצרים שהם מחפשים.

סיכום

בכל הנוגע לבחירה בין אושר עד לרמי לוי, שתי החנויות מציעות מבצעים מעולים על מגוון מוצרים. המחירים בשתי החנויות נמוכים בדרך כלל משאר הסופרמרקטים בישראל. שתי החנויות מציעות מבחר רחב של מוצרים, לרבות תוצרת טרייה, מוצרי חלב, מזון קפוא, מוצרים ארוזים ועוד. החנויות כוללות גם דלפק מעדניות, מאפייה ואטליז. כשזה מגיע לשירות לקוחות, שתי החנויות מציעות צוות ידידותי ומועיל. בסופו של דבר, ההחלטה איזו חנות זולה יותר תלויה בצרכיו ובהעדפותיו של האדם.

יתרונות של אושר עד

• מחירים נמוכים יותר משאר הסופרמרקטים בישראל • מבחר רחב של מוצרים • צוות ידידותי ועוזר

יתרונות של רמי לוי

• מחירים נמוכים יותר משאר הסופרמרקטים בישראל • מבחר רחב של מוצרים • צוות ידידותי ועוזר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן