דף הבית » יותר » מה יותר גרוע Gwint או Bang?
2023-05-19 14:05:00+02:00

מה יותר גרוע Gwint או Bang?

מה זה Gwint?

Gwent הוא משחק קלפים שפותח ופורסם על ידי CD Projekt Red וזמין ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי. המשחק מבוסס על יקום Witcher והוא משחק קלפים מבוסס תורות בדומה ל-Magic: The Gathering. שחקנים בונים חפיסות ונלחמים אחד נגד השני במשחק הטוב משלוש. ל-Gwent יש קמפיין לשחקן יחיד, כמו גם טורנירים ואירועים מיוחדים אחרים.

מה זה באנג?

לִדפּוֹק! הוא משחק קלפים פופולרי שפותח על ידי dV Giochi ופורסם על ידי Mayfair Games. המשחק מבוסס על המערב הפרוע והוא משחק קלפים מבוסס תורות בדומה ל-Magic: The Gathering. שחקנים בונים חפיסות ונלחמים אחד נגד השני במשחק הטוב משלוש. לִדפּוֹק! יש קמפיין לשחקן יחיד, כמו גם טורנירים ואירועים מיוחדים אחרים.

השוואה

משחקיות

גוונט ובאנג! שניהם משחקי קלפים מבוססי תורות הכוללים שחקנים בונים חפיסות ונלחמים אחד נגד השני. לשני המשחקים יש קמפיין לשחקן יחיד, כמו גם טורנירים ואירועים מיוחדים אחרים. Gwent הוא משחק שמתמקד באסטרטגיה וקבלת החלטות נכונות. המשחק מהיר ודורש מהשחקנים לחשוב מהר. לִדפּוֹק! הוא משחק איטי יותר המתמקד במזל ובמקרה. שחקנים חייבים להיות מסוגלים להסתגל במהירות לשינויים במשחק, כמו גם להיות מסוגלים לקבל החלטות שיועילו להם בטווח הארוך.

עֲלוּת

גוונט ובאנג! לשניהם יש עלות הקשורה אליהם. Gwent ניתן לשחק בחינם, אך שחקנים יכולים לרכוש כרטיסים וחבילות נוספות בכסף אמיתי. לִדפּוֹק! לא ניתן לשחק בחינם, ועל השחקנים לרכוש את המשחק תמורת 69.99 ש"ח.

סיכום

אז איזה משחק יותר גרוע, גוונט או בנג!? בסופו של דבר, זה תלוי באדם. Gwent הוא משחק מהיר שדורש אסטרטגיה וחשיבה מהירה, בעוד Bang! הוא משחק איטי יותר שמסתמך על מזל והזדמנות. לשני המשחקים יש עלות הקשורה אליהם, אז זה תלוי באדם להחליט איזה משחק שווה את הכסף.

שולחן

מִשְׂחָק משחקיות עֲלוּת
גוונט אסטרטגיה וחשיבה מהירה חינם לשחק, קלפים נוספים וחבילות עבור כסף אמיתי
לִדפּוֹק! מזל וסיכוי 69.99 שקל

סיכום

לסיכום, גם גוונט וגם באנג! הם משחקי קלפים פופולריים שיש להם עלות הקשורה אליהם. Gwent הוא משחק מהיר שדורש אסטרטגיה וחשיבה מהירה, בעוד Bang! הוא משחק איטי יותר שמסתמך על מזל והזדמנות. בסופו של דבר, זה תלוי באדם להחליט איזה משחק גרוע יותר, מכיוון שלשני המשחקים יש יתרונות וחסרונות משלהם. למידע נוסף על שני המשחקים, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן