דף הבית » יותר » מה חדש עם Shivami?
2023-07-06 07:19:00+02:00

מה חדש עם Shivami?

מה זה שיבאמי?

Shivami היא פלטפורמת פיתוח תוכנה מבוססת ענן המאפשרת למפתחים ליצור, לפרוס ולנהל יישומים במהירות ובקלות. זה נועד להפוך את תהליך הפיתוח למהיר ויעיל יותר על ידי מתן למפתחים חבילה של כלים ושירותים משולבים. Shivami מאפשרת למפתחים להתמקד בתכונות הליבה של האפליקציה שלהם, תוך טיפול בשאר.

מה חדש עם Shivami?

Shivami מתפתח כל הזמן כדי להפוך את תהליך הפיתוח לקל ויעיל יותר. להלן כמה מהתכונות החדשות ביותר של Shivami:

1. בנייה ופריסה אוטומטית

Shivami מציעה כעת בנייה ופריסה אוטומטית, המאפשרת למפתחים לפרוס במהירות ובקלות את היישומים שלהם. התהליך האוטומטי מבטיח שכל התלות מותקנות ומוגדרות כהלכה, ושהאפליקציה נפרסת בצורה מאובטחת ומהימנה.

2. אבטחה משופרת

Shivami מציעה כעת תכונות אבטחה משופרות, כולל בקרת גישה מבוססת תפקידים, אימות מאובטח ואחסון נתונים מאובטח. תכונות אלו מבטיחות שמפתחים יכולים לנהל בצורה מאובטחת את היישומים שלהם ולהגן על הנתונים שלהם.

3. אחסון בענן

Shivami מציעה כעת אחסון בענן, המאפשר למפתחים לאחסן את נתוני האפליקציה שלהם בצורה מאובטחת בענן. זה מאפשר למפתחים לגשת בקלות לנתונים שלהם מכל מכשיר, ולשמור על הנתונים שלהם מאובטחים ומגובים.

4. אינטגרציה עם פלטפורמות אחרות

Shivami מציעה כעת אינטגרציה עם פלטפורמות פופולריות אחרות, כגון Amazon Web Services, Google Cloud Platform ו-Microsoft Azure. זה מאפשר למפתחים לשלב בקלות את היישומים שלהם עם הפלטפורמות הללו, ולנצל את התכונות החזקות שלהם.

תמחור

Shivami מציעה מגוון תוכניות תמחור שיתאימו לצרכים של כל מפתח. התוכנית הבסיסית היא בחינם וכוללת את כל תכונות הליבה של Shivami. תוכנית ה-Pro זמינה תמורת 99 ש"ח לחודש, וכוללת תכונות נוספות כגון בנייה ופריסה אוטומטית, אבטחה משופרת ואחסון בענן. תוכנית ה-Enterprise זמינה ב-199 שקל לחודש וכוללת פיצ'רים נוספים כמו אינטגרציה עם פלטפורמות אחרות ואנליטיקה מתקדמת.

סיכום

Shivami היא פלטפורמת פיתוח תוכנה מבוססת ענן רבת עוצמה המאפשרת למפתחים ליצור, לפרוס ולנהל יישומים במהירות ובקלות. הפלטפורמה מציעה מגוון תכונות, כולל בנייה ופריסה אוטומטית, אבטחה משופרת, אחסון בענן ואינטגרציה עם פלטפורמות אחרות. Shivami מציעה גם מגוון תוכניות תמחור שיתאימו לצרכים של כל מפתח. למידע נוסף על Shivami, בדוק את הסרטון הזה .

לְתַכְנֵן מחיר מאפיינים
בסיסי חינם תכונות ליבה
מִקצוֹעָן 99 שקל לחודש בנייה ופריסה אוטומטית, אבטחה משופרת, אחסון בענן
מִפְעָל 199 שקל לחודש אינטגרציה עם פלטפורמות אחרות, אנליטיקה מתקדמת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן