דף הבית » יותר » מה זה Stronger, Winston Light או Pal Mal Long?
2023-05-22 20:10:00+02:00

מה זה Stronger, Winston Light או Pal Mal Long?

מה זה Winston Light?

Winston Light הוא מותג סיגריות, המיוצר על ידי ענקית הטבק, Japan Tobacco International (JTI). זהו אחד המותגים הפופולריים בישראל, וידוע בטעמו העדין ובגופו הקליל. הסיגריה עשויה מטבק וירג'יניה, בעל טעם עדין ונחשב לאחד מסוגי הטבק הקלים ביותר. הסיגריה זמינה גם בטעם מנטול, שהוא בחירה פופולרית בקרב מעשנים.

מה זה פאל מאל לונג?

פאל מאל לונג הוא מותג סיגריות, המיוצר על ידי British American Tobacco (BAT). זוהי סיגריה בעלת גוף מלא, עשויה מתערובת של טבק וירג'יניה וברלי. הסיגריה ידועה בטעמה החזק ובגוף המלא. הוא זמין גם בטעם מנטול, שהוא בחירה פופולרית בקרב מעשנים.

מה חזק יותר?

בכל הנוגע לכוח, ווינסטון לייט נחשב לחלש מבין השניים. הסיגריה עשויה מטבק וירג'יניה, שהוא עדין וקליל יותר מהתערובת של טבק וירג'יניה וברלי המשמשת להכנת פאל מאל לונג. לכן, פאל מאל לונג נחשב לחזק מבין השניים.

השוואת מחירים

כשזה מגיע למחיר, Winston Light היא האפשרות המשתלמת יותר. חפיסת סיגריות Winston Light עולה בסביבות ה-17 ש"ח, בעוד שחפיסת סיגריות פאל מאל לונג עולה בסביבות ה-20. לכן, אם אתם מחפשים סיגריה משתלמת, Winston Light היא האופציה הטובה יותר.

דעה אישית

לדעתי, פאל מאל לונג היא החזקה מבין שתי הסיגריות. הטעם בעל הגוף והגוף החזק של הסיגריה הופכים אותה לבחירה טובה למי שנהנה מסיגריה חזקה. עם זאת, אם אתם מחפשים אפשרות זולה, Winston Light היא הבחירה הטובה ביותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן