דף הבית » יותר » מה זה דופלקס או Vasodip חזק יותר?
2023-05-22 14:30:00+02:00

מה זה דופלקס או Vasodip חזק יותר?

מה זה Duplex ו-Vasodip?

דופלקס ו-Vasodip הם שני סוגים של פלדה המשמשים למגוון יישומים. דופלקס היא פלדת אל חלד עם יחס חוזק למשקל גבוה, מה שהופך אותה לאידיאלית לשימוש ביישומי בנייה, רכב וחלל. Vasodip היא פלדה בעלת סגסוגת נמוכה בעלת יחס חוזק למשקל גבוה יותר מאשר דופלקס, מה שהופך אותה לאידיאלית לשימוש ביישומים בעלי חוזק גבוה כגון גשרים ומבנים. שתי הפלדות הללו עמידות בפני קורוזיה ובעלות יכולת ריתוך מצוינת.

הבדלים בין דופלקס ל-Vasodip

ישנם מספר הבדלים בין דופלקס ל-Vasodip. ההבדל הבולט ביותר הוא ביחס החוזק-משקל שלהם. דופלקס חזק יותר מ-Vasodip, כלומר הוא מסוגל לעמוד בעומסים ולחצים גבוהים יותר. בנוסף, דופלקס עמיד יותר בפני קורוזיה מאשר Vasodip, מה שהופך אותו לבחירה טובה יותר לשימוש ביישומים חיצוניים.

טבלה: דופלקס נגד Vasodip

סוג פלדה יחס כוח למשקל עמידות בפני קורוזיה
דופלקס גָבוֹהַ מְעוּלֶה
ואסודיפ נָמוּך טוֹב

הבדל נוסף בין דופלקס ל-Vasodip הוא במחיר שלהם. דופלקס יקר יותר מ-Vasodip, כאשר המחירים נעים בין 200 ש"ח לק"ג ועד 1,000 ש"ח לק"ג. ואסודיפ, לעומת זאת, משתלמת יותר, כאשר המחירים נעים בין 50 ש"ח לק"ג ל-200 ש"ח לק"ג.

יישומים של Duplex ו-Vasodip

דופלקס משמש לעתים קרובות ביישומי בנייה, רכב ותעופה וחלל. הוא שימושי במיוחד ביישומים הדורשים יחסי חוזק-משקל גבוהים, כגון בניית גשרים, מכיוון שהוא מסוגל לעמוד בעומסים ולחצים גבוהים יותר מאשר Vasodip. Vasodip משמש לעתים קרובות ביישומים בעלי חוזק גבוה, כגון מבנים, גשרים ומבנים אחרים. בנוסף, הוא משמש לעתים קרובות ביישומים הדורשים עמידות בפני קורוזיה, כגון יישומים חיצוניים.

יישומי דופלקס

דופלקס משמש לעתים קרובות ביישומי בנייה, רכב ותעופה וחלל. הוא שימושי במיוחד ביישומים הדורשים יחסי חוזק-משקל גבוהים, כגון בניית גשרים, מכיוון שהוא מסוגל לעמוד בעומסים ולחצים גבוהים יותר מאשר Vasodip. בנוסף, הוא משמש לעתים קרובות ביישומים הדורשים עמידות בפני קורוזיה, כגון יישומים חיצוניים.

יישומי Vasodip

Vasodip משמש לעתים קרובות ביישומים בעלי חוזק גבוה, כגון מבנים, גשרים ומבנים אחרים. בנוסף, הוא משמש לעתים קרובות ביישומים הדורשים עמידות בפני קורוזיה, כגון יישומים חיצוניים. בנוסף, Vasodip משמש לעתים קרובות ביישומים הדורשים יכולת ריתוך טובה, כגון רכיבי רכב וחלל.

מה זה Stronger Duplex או Vasodip?

בכל הנוגע ליחסי חוזק-משקל, דופלקס חזק יותר מ-Vasodip. בנוסף, דופלקס עמיד יותר בפני קורוזיה מאשר Vasodip, מה שהופך אותו לבחירה טובה יותר לשימוש ביישומים חיצוניים. עם זאת, בכל הנוגע לעלות, Vasodip הוא זול יותר מאשר דופלקס.

דעה אישית

כשמדובר בחוזק ועמידות בפני קורוזיה, דופלקס הוא המנצח הברור. זה יקר יותר מ-Vasodip, אבל זה שווה את העלות הנוספת אם אתה צריך פלדה שיכולה לעמוד בעומסים ולחצים גבוהים יותר ועמידה יותר בפני קורוזיה. עם זאת, אם העלות היא בעיה, אז Vasodip היא אפשרות טובה מכיוון שהיא משתלמת יותר ועדיין מציעה יכולת ריתוך טובה ועמידות בפני קורוזיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן