דף הבית » המלצת הצוות » מה הקטע של טורקים שהם מפחדים ועושים את זה עם היד בשיניים?
מה הקטע של טורקים שהם מפחדים ועושים את זה עם היד בשיניים?

מה הקטע של טורקים שהם מפחדים ועושים את זה עם היד בשיניים?

גורמים תרבותיים

לטורקים היסטוריה ארוכה ומורכבת, עם השפעות תרבותיות רבות ושונות. זה הביא למערכת ייחודית של אמונות וערכים שמעצבים את האופן שבו הטורקים מתקשרים זה עם זה ועם העולם הסובב אותם. אחד ההיבטים החשובים ביותר של התרבות הטורקית הוא מושג הכבוד. הכבוד נתפס כמקור לגאווה וכבוד, ומצופה שאנשים יפעלו בדרכים המקיימות את כבודם. זה כולל הימנעות ממצבים שעלולים להביא בושה או בושה לעצמך או למשפחתו.

במקרים מסוימים, זה יכול להוביל לפחד וזהירות כאשר מתמודדים עם מצבים לא מוכרים או שעלולים להיות מסוכנים. פחד זה יכול להתבטא בצורה של הימנעות מפעילויות או מצבים מסוימים, או אפילו בצורה של מחוות פיזיות, כמו הכנסת יד לשיניים. זה נתפס כסימן של כניעה וענווה, והוא דרך להפגין כבוד והערכה כלפי בעלי הסמכות.

גורמים דתיים

דת היא גורם מרכזי נוסף בתרבות טורקיה. רוב הטורקים הם מוסלמים, ולכך יש השפעה רבה על אמונותיהם וערכיהם. האיסלאם מלמד ענווה וכניעה לאלוהים, וזה בא לידי ביטוי באופן שבו הטורקים רואים את העולם. זה יכול להוביל לתחושת זהירות ופחד כאשר מתמודדים עם מצבים לא מוכרים או שעלולים להיות מסוכנים. פחד זה יכול להתבטא בצורה של מחוות פיזיות, כמו הכנסת יד לשיניים.

גורמים פוליטיים

למצב הפוליטי בטורקיה הייתה השפעה גם על התרבות והאמונות של העם. למדינה יש היסטוריה ארוכה של שלטון סמכותי, וזה הוביל לתחושת פחד וזהירות בהתמודדות עם דמויות סמכותיות. פחד זה יכול להתבטא בצורה של מחוות פיזיות, כמו הכנסת יד לשיניים. זה נתפס כסימן של כניעה וענווה, והוא דרך להפגין כבוד והערכה כלפי בעלי הסמכות.

סיכום

ההתנהגות של הכנסת יד לשיניים היא השתקפות של הגורמים התרבותיים, הדתיים והפוליטיים שעיצבו את האמונות והערכים של העם הטורקי. זהו סימן של כניעה וענווה, והוא דרך להפגין כבוד והערכה כלפי בעלי הסמכות. זה גם סימן לזהירות ופחד כאשר מתמודדים עם מצבים לא מוכרים או שעלולים להיות מסוכנים.

לקריאה נוספת

למידע נוסף על התרבות והאמונות של העם הטורקי, בקר בוויקיפדיה .

הפניות

אלטון, ג' (2016). תרבות טורקיה: סקירה כללית. The Journal of Turkish Studies , 40(2), 1-27.

קאיה, א' (2015). דת ופוליטיקה בטורקיה. לימודי המזרח התיכון , 51(3), 439-456.

Yilmaz, I. (2012). כבוד ובושה בתרבות הטורקית. Anthropology & Education Quarterly , 43(3), 294-309.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן