דף הבית » בידור ופנאי » מה היית עושה רשת 13 פרקים מלאים
מה היית עושה רשת 13 פרקים מלאים

מה היית עושה רשת 13 פרקים מלאים

סקירה כללית של מה היית עושה ברשת 13 פרקים מלאים

מה היית עושה רשת 13 היא סדרה חינוכית שחוקרת את הנושאים הקשים שעמם מתמודדים בני נוער כיום. כל פרק מתמקד בנושא אחר וכולל צוות של דמויות ראשיות שעומדות בפני החלטות קשות. הסדרה נועדה לעזור לבני נוער להבין את ההשלכות של הבחירות שלהם ולעודד אותם לקבל החלטות חיוביות.

נושאים מכוסים ב-מה היית עושה ברשת 13

הנושאים המכוסים ברשת מה הייתם עושים ברשת 13 כוללים בריונות, שימוש בסמים, לחץ חברתי, בטיחות באינטרנט, בריונות ברשת, מדיה חברתית, רכילות, רמאות, סטריאוטיפים, שימוש בטבק, שימוש באלכוהול, הטרדה מינית והערכה עצמית. כל פרק בוחן את הנושא לעומק ומספק הזדמנות לצופים לשקול את ההשלכות של מעשיהם.

הדמויות הראשיות ב-מה היית עושה ברשת 13

הדמויות הראשיות ב-What Would You Do Network 13 הם ג'ון, שרה, ג'ייק, ג'סיקה, מארק, איימי, קארן, פול, ג'ק, אלכס, סטיב, אמילי, טום, סטפני, ריאן, דיוויד, רייצ'ל, מייק, בת', מאט , ג'ורדן, ליז, כריס, סם, ג'יל, ג'ו, שרה, אריק, בן, קרול, טים, אנדי, קתי, בריאן, קווין, ג'יין, ביל וסוזן. דמויות אלו מופיעות בכל פרק ומתמודדות עם החלטות והשלכות קשות.

פרק 1: בריונות

בפרק הראשון של מה היית עושה רשת 13, ג'ון, שרה וג'ייק מתמודדים עם ההשלכות של בריונות. הפרק בוחן את סוגי הבריונות השונים ואת ההשלכות של הבריונות. זה גם מספק לצופים הזדמנות לשקול את ההשפעות של בריונות וכיצד למנוע אותה.

פרק 2: שימוש בסמים

בפרק השני של What Would You Do Network 13, ג'סיקה, מארק ואיימי חוקרים את ההשלכות של שימוש בסמים. הפרק בוחן את סוגי הסמים השונים ואת הסיכונים הכרוכים בשימוש בסמים. הוא גם מספק לצופים הזדמנות לשקול את ההשפעות של שימוש בסמים וכיצד למנוע אותו.

פרק 3: לחץ חברתי

בפרק השלישי של What Would You Do Network 13, קארן, פול וג'ק חוקרים את ההשלכות של לחץ חברתי. הפרק בוחן את הסוגים השונים של לחץ חברתי ואת הסיכונים הכרוכים בו. הוא גם מספק לצופים הזדמנות לשקול את ההשפעות של לחץ חברתי וכיצד למנוע אותו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן