דף הבית » לא להאמין » מה היית עושה? עונה 3 פרק 4

מה היית עושה? עונה 3 פרק 4

מה היית עושה? עונה 3 פרק 4

מה היית עושה? עונה 3 פרק 4

מה היית עושה? היא תוכנית ABC שמשודרת מאז 2008. התוכנית מתארחת על ידי ג'ון קוויניונס וכוללת תרחישים של מצלמה נסתרת החוקרים כיצד אנשים מגיבים כאשר הם מתמודדים עם דילמות אתיות קשות. התוכנית זכתה לשבחים על יכולתה להביא תשומת לב לנושאים חברתיים חשובים. העונה השלישית של מה היית עושה? הוקרן בבכורה ב-5 ביוני 2020. הפרק הרביעי של העונה שודר ב-26 ביוני 2020. פרק זה הציג מגוון תרחישים שחקרו כיצד אנשים יגיבו כאשר יעמדו בפני דילמות אתיות קשות.

תרחיש 1: אישה מוטרדת בבר

התרחיש הראשון הציג אישה שהוטרדה על ידי גבר בבר. האישה ניסתה ליהנות מהלילה שלה עם חברים כשהגבר החל להעיר כלפיה הערות והתקדמות בלתי הולמות. המצלמה הנסתרת תיעדה איך אנשים הגיבו כשראו את האישה מוטרדת. רוב האנשים שהיו עדים לתרחיש נכנסו לעזור לאישה. הם התעמתו עם הגבר ואמרו לו לעזוב את האישה בשקט. כמה אנשים אפילו התקשרו למשטרה. תרחיש זה הראה שרוב האנשים מוכנים לעמוד על מה שנכון ולעזור לנזקקים.

תרחיש 2: גבר שמציק לנטייתו המינית

התרחיש השני הציג גבר שעבר בריונות בשל נטייתו המינית. האיש הלך ברחוב כאשר קבוצת אנשים החלה להעיר הערות הומופוביות ולאיים עליו. המצלמה הנסתרת תיעדה איך אנשים הגיבו כשראו את האיש מציק. רוב האנשים שהיו עדים לתרחיש נכנסו לעזור לאיש. הם התעמתו עם הבריונים ואמרו להם לעזוב את האיש בשקט. כמה אנשים אפילו התקשרו למשטרה. תרחיש זה הראה שרוב האנשים מוכנים לעמוד על מה שנכון ולעזור לנזקקים, ללא קשר לנטייתם המינית.

תרחיש 3: אישה במעקב הביתה

התרחיש השלישי הציג אישה שזרה אחריה הביתה. האישה הלכה הביתה מהעבודה כשגבר החל לעקוב אחריה. המצלמה הנסתרת תיעדה איך אנשים הגיבו כשראו אחרי האישה עוקבים אחריה. רוב האנשים שהיו עדים לתרחיש נכנסו לעזור לאישה. הם התעמתו עם הגבר ואמרו לו לעזוב את האישה בשקט. כמה אנשים אפילו התקשרו למשטרה. התרחיש הזה הראה שרוב האנשים מוכנים לעמוד על מה שנכון ולעזור לנזקקים, ללא קשר למצב. הפרק הרביעי של העונה השלישית של מה היית עושה? היה תזכורת חשובה לחשיבות לעמוד על מה שנכון ולעזור לנזקקים. זה הראה שרוב האנשים מוכנים לפעול כאשר הם מתמודדים עם דילמות אתיות קשות. כדי לצפות בפרק המלא, אתה יכול לבקר ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן